נדל"ן ותשתיות

חגיגת מונדיאל ונדל"ן במשרדי Ewave Nadlan: מי הגיע לצפות?

כ-200 איש ואישה, בהם בכירים בעולמות הנדל"ן, פיננסים ועורכי דין הגיעו למשרדי Ewave Nadlan בדרום תל אביב לצפייה משותפת במשחק רבע גמר המונדיאל בין אנגליה לצרפת
מערכת ice | 
חגיגת מונדיאל ב-Ewave Nadlan (צילום יעקב אברמוביץ)
אין כמו לראות את משחקי השלבים המתקדמים של המונדיאל בצוותא עם חברים, אם זה באחד הבתים, בפאב, בהקרנה על מסך ענק בפארק או אפילו ב...משרד שבמקום העבודה.
זה מה שקרה במוצאי שבת האחרון במשרדי חברת הנדל"ן Ewave Nadlan – שם התייצבו למעלה מ-200 אישה ואיש לצפייה משותפת במשחק רבע גמר המונדיאל בין צרפת ואנגליה. בתפריט: נקניקיות ובירה.
המשרדים הממוקמים במתחם Ayeka בדרום תל אביב חולקו לכמה חללים, שבכל אחד מהם מסך ענק, ומול כל מסך התגודדו עשרות צופים באנרגיות טובות וגבוהות. הקהל התחלק בין אוהדי אנגליה לצרפת, כשנצפה יתרון קל לאוהדי הקבוצה האנגלית. את עמדת המארח תפס אסף כהנר, מנכ"ל Ewave Nadlan, שלא הסתיר את שביעות רצונות מהעפלת הנבחרת הארגנטינאית לשלב חצי גמר המונדיאל.
 
באירוע נצפו ראשי קהילת הנדל"ן הישראלית – בכירים בחברות ייזום, ביצוע, עורכי דין ומימון, ביניהם: אילן רביב מנכ"ל בית ההשקעות מיטב; עמי פליישר סמנכ"ל פיתוח עסקי מגורים בחברת תדהר; אסף עזרא מנכ"ל מיטב מימון; עורכי הדין: קרן כהן בלחרסקי, גיא פרבמן, עופר אבן, יריב בר דיין, עמית ניסים ועוד.
במשחק עצמו ניצחה צרפת 2:1 את אנגליה בתום משחק דרמטי שכלל החמצת פנדל של קפטן אנגליה בשלבי הסיום, מה שהוביל להדחה המאכזבת – ושלח את הצרפתים לחצי הגמר מול מרוקו. וצרפת, מי ששכח, היא אלופת העולם המכהנת שזכתה במונדיאל הקודם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה