נדל"ן ותשתיות

רמי צרפתי מניח אבן פינה בפרויקט יוקרה נוסף בנתיבות

קבוצת רמי צרפתי משיקה היום את בניית הפרויקט החדש והיוקרתי בנתיבות. לאחר קבלת היתרי הבנייה תחל הבנייה במסגרת הפרויקט הענק השני של הקבוצה בעיר ובאחת השכונות החדשות והיוקרתיות באזור 
מערכת ice | 
רמי צרפתי ואסף פרקש (צילום רייב צילום אירועים)
בחודש נובמבר דווח שקבוצת רמי צרפתי תקים פרויקט יוקרתי בעיר נתיבות והיום החברה מודיעה שהניחה את אבן הפינה עבור הפרויקט, ששמו "צרפתי בשדרה" בשכונת רמות יורם. 
לאחר הנחת אבן הפינה ולאחר שיתקבל היתר הבנייה, החברה תחל בהקמה של 249 דירות חדשות שיהיו מיועדות עבור השוק החופשי ויכללו ב-2 מגדלים בעלי 18 קומות. לצדם יקומו גם חמישה בנייני בוטיק עד 9 קומות ויכללו גם שטחי מסחר בקומות הקרקע. 
מדובר בפרויקט השני של החברה בעיר נתיבות. בעת זו הפרויקט הראשון בשם "צרפתי על הנחל" נמצא בהליכי בנייה בשכנות נווה שרון. פרויקט זה כולל 363 דירות במסגרת 10 בניינים עד 9 קומות.
 
השכונה בה יוקם הפרויקט הטרי ביותר של צרפתי היא אחת השכונות החדשות יותר בעיר. בסיום הבנייה השכונה תכלול מעל ל-4.5 אלף יחידות דיור ומעל ל-600 יחידות דיור צמודות קרקע. בעתיד ייבנה גם מרכז מסרחי גדול לשימוש דיירי השכונה ואף מרכז תחבורה מרכזי. לבסוף, השכונה תכיל שדרה יוקרתית באורך 3.5 ק"מ. 
רמי צרפתי, מנכ"ל ובעלים של קבוצת רמי צרפתי, בירך: "אנו שמחים ונרגשים להניח את אבן הפינה בפרויקט וצפויים לעלות על הקרקע בקרוב ולהתחיל בבנייתו. הפרויקט מוקם כחלק מתנופת הפיתוח שעוברת העיר נתיבות, במסגרת יישום הסכם הגג מול המדינה שבמסגרתו נבנים אזורי מגורים חדשים. תנופת הפיתוח הפכה את נתיבות למבוקשת מאוד למטרות מגורים והשקעה ולאלטרנטיבה אמיתית עבור תושבי מרכז הארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה