נדל"ן ותשתיות

חברת YBOX מחדשת את פלורנטין: פרויקט הענק בת"א בדרך

חברת YBOX התקשרה בהסכם תמורות עם בעלי הקרקע בשטח של כ-3,000 מ"ר בשכונת פלורנטין בתל אביב. לפי התוכניות החלות בשטח, זכויות הבנייה העיקריות נאמדות בכ-15,500 מ"ר למגורים, כ-200 יח"ד, וכ-1,030 מ"ר למסחר. ההכנסות הצפויות לחברה נאמדות בכ-411 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט אייס פלורנטין (צילום וויופוינט)
חברת YBOX התקשרה בהסכם תמורות עם בעלי הקרקע בשטח של כ-3,000 מ"ר בשכונת פלורנטין בתל אביב, הסמוכה למיקום שבו החברה בונה את פרויקט מגדלי גת רימון, במטרה לתכנן ולבנות בשטח פרויקט מעורב שימושים של מגורים ומסחר. 
החברה דיווחה לבורסה בתל אביב כי התקשרה עם צדדים שלישיים במתווה של עסקת תמורות לרכישת זכויות המוכרים במקרקעין ברחוב גבולות. לפי התוכניות החלות בשטח, זכויות הבנייה העיקריות נאמדות בכ-15,500 מ"ר למגורים, כ-200 יח"ד, וכ-1,030 מ"ר למסחר. להערכת החברה, עלות הפרויקט נאמדת בסכום של כ-300 מיליון שקל, וההכנסות הצפויות לחברה נאמדות בכ-411 מיליון שקל.
לפי עסקת התמורות, YBOX רוכשת את מלוא זכויות הבעלות במקרקעין בתמורה לשיעור של 54% מסך התקבולים בפרויקט. ביחס לזכויות בנייה נוספות (ככל שתאושרנה), יהיו זכאים המוכרים לשיעור של 50% מתקבולי הפרויקט. המוכרים יישאו בהיטלי ההשבחה בפרויקט לרבות אם תהיה תוספת זכויות.
לדברי יוסי תורג'מן, מנכ"ל קבוצת YBOX נדל"ן, "בהתאם לתקופה שעוברת על ענף הנדל"ן ובהתאם למדיניות החברה בשנה האחרונה, YBOX מקפידה להתמקד בפרויקטים של פינוי בינוי, קומבינציה, ופרויקט גבולות הוא אחד מהם".
הפרויקט תוכנן ע"י האדריכל גידי בר אוריין, לפרויקט תב"ע קיימת ותכנון מוקדם שמאפשרים את הוצאת היתרים לתחילת ביצוע בתוך כשנה. הפרויקט מצטרף לפרויקטי דגל שYBOX כבר בנתה בשכונת פלורנטין: רביעיית פלורנטין, ICE, ו-ויטל, ולפרויקט מגדלי גת רימון שבביצוע".
YBOX נדל"ן הינה חברת ציבורית הפעילה בתחום הנדל"ן ומתמחה בייזום פרויקטים ייחודיים באזורי הביקוש החמים ביותר אשר להם תפיסה אדריכלית פורצת דרך, ובסטנדרט איכותי ומוקפד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה