נדל"ן ותשתיות

ענף הנדל"ן מתאושש? כל הפרטים על הפרויקט הענק באזור המרכז

קבוצת יובלים מכרה 15 דירות בפרויקט קיימא באור יהודה באוקטובר-נובמבר הפרויקט במתחם הכלנית בסמוך לצומת סביון, כולל הקמת 656 יח"ד ב-8 מגדלים לאחרונה חתמה יובלים עם תדהר הסכם לביצוע והקמת שלב ב' של הפרויקט תמורת 325 מיליון שקל
מערכת ice |  1
הפרויקט באור יהודה (צילום 3Division)
אתמול, קיימה חברת יובלים אירוע הריסה והתחלת עבודות שלב ב' של הפרויקט, במסגרתו פונו 48 דירות ישנות ויוקמו במקומן 328 חדשות ב-4 מגדלים, וזאת בהמשך לחתימה עם חברת תדהר, על ביצוע והקמת שלב זה של הפרויקט תמורת 325 מיליון שקל.
החברה מדווחת כי נכון למועד הדיווח, יובלים מכרה בשלב ב' של הפרויקט 52 דירות, מתוכן 11 דירות במהלך חודשי המלחמה, ובשלב א' של הפרויקט נמכרו 181 דירות, מתוכן 4 דירות במהלך חודשי המלחמה.
פרויקט קיימא באור יהודה, ממוקם במתחם הכלנית בסמוך לצומת סביון, וכולל 656 דירות ב-8 מגדלים בני 17 קומות כל אחד, הנבנות במקומן של 114 דירות ישנות ו-9 מבנים. המתחם מתפרס על שטח כולל של כ-16.9 דונם, ויכלול פארק ירוק רחב ידיים.
כל מגדל יכלול חניות תת קרקעיות ומחסנים, ובמפלס הרחוב תוקם קומת מסחר בהיקף של 300 מ"ר לרווחת הדיירים ותושבי השכונה. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.
לדברי ערן אדרי, מנהל יזמי בחברת יובלים: "הצורך בבעלות על דירה גבר מאוד מתחילת המלחמה, ואנחנו רואים משבוע לשבוע, התעניינות בקרב משפחות המחפשות להשתדרג לדירה חדשה עם ממ"ד, וזאת כדי להעניק ביטחון ושקט לתא המשפחתי שלהם. המחירים בעת הנוכחית אטרקטיביים והפרויקט מציע מגורים איכותיים בסביבה בטוחה ושקטה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שיש לו שכל לא קונה דירה במגדל
    יעקב 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגור במגדל מסתבר כצרה צרורה , הלובי והמעליות תמיד מלוכלכים רבע שעה לאחר שניקו אותם , דירות הגן בבנין סובלות מאשפה שניזרקת אלהם מהדירות בבנין כמו חיתולים וקנדומים משומשים שלא נדבר על מזרקים משומשים. בהרבה מהמקרים תשלומי הוועד גבוהים בהרבה מהנורמה היות ומגדל דורשתחזוקה יקרה יותר מהרגית וישנם תמיד אלו שלא משלמים וכאלה ההינם בעלי דירה בבנין ומרגישים בעלי בית על כל הבנין. בקיצור עם ישראל בעיתי כשמדובר במגורים משותפים ולכן מי שמכבד את עצמו יתרחק ממגדל.
    סגור