נדל"ן ותשתיות

יהודי ארה"ב משקיעים בנדל"ן הישראלי: מספר העסקאות זינק ב-20%

על רקע האנטישמיות הגואה, ובעקבות הרצון של יהודים אמריקנים רבים לתמוך בישראל והאמונה כי מדובר ביעד השקעה אטרקטיבי, ניכרת עלייה אדירה בכמות ההשקעות לעומת התקופה המקבילה אשתקד. כפיר למבז, בעלי קבוצת LDB: "כל הסימנים מראים שאנחנו צפויים לראות עלייה מחודשת של יהודים אמריקנים לארץ בשנים הקרובות"
מערכת ice | 
בנייה (צילום מערכת אייס)
בעקבות המלחמה, נרשמה עלייה חדה בהשקעות נדל"ן של יהודי ארצות הברית בישראל. קבוצת LDB להשקעות נדל"ן ופיננסים מעידה כי בחודשים האחרונים, מספר העסקאות שבוצעו על ידי יהודים אמריקנים בישראל עלה ב-20% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.
העלייה בהשקעות הנדל"ן נובעת ממספר גורמים, בהם האנטישמיות הגואה, החשש מפני המשך המתיחות במזרח התיכון, הרצון של יהודים אמריקנים לתמוך בישראל והאמונה כי ישראל היא יעד השקעה אטרקטיבי. העלייה בהשקעות הנדל"ן מלווה גם בעלייה מחודשת של יהודים אמריקנים לארץ.
 
נתוני רשות האוכלוסין וההגירה בישראל מראים כי בחודשים האחרונים, מספר היהודים האמריקנים שהגיעו לישראל עלה ב-15% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. העלייה בהגירה החיובית לארץ, צפויה להמשיך בשנים הקרובות. גורמים רבים, בהם הרצון של יהודים אמריקנים לחיות בישראל וההזדמנויות הכלכליות הקיימות בארץ, צפויים להוביל לעלייה נוספת בהגירה של יהודים אמריקנים לארץ.

כפיר למבז, בעלי חברת LDB להשקעות בנדל"ן ופיננסים (צילום: יח"צ)
כפיר למבז בעלי קבוצת LDB: "כל הסימנים מראים שאנחנו צפויים לראות עלייה נוספת בהשקעות נדל"ן של יהודים אמריקנים בישראל ובעלייה מחודשת של יהודים אמריקנים לארץ בשנים הקרובות. יש בארץ הזדמנויות נדל"ניות רבות, במיוחד עכשיו ודרך להתרחק מהאנטישמיות שאנחנו רואים לצערנו בכל העולם וכל יהודי שחוזר, הוא רווח של כולנו כעם". 
השקעות נדל"ן של יהודי ארצות הברית בישראל מתמקדות בעיקר במרכז הארץ, בעיקר בתל אביב, ירושלים והרצליה. יהודים אמריקנים משקיעים בנדל"ן בישראל במגוון נכסים, בהם דירות מגורים, משרדים, חנויות ומלונות. השקעות הנדל"ן של יהודי ארצות הברית בישראל מסייעות לתמוך בכלכלה הישראלית. הן יוצרות מקומות עבודה, מגדילות את ההכנסות ממסים ומחזקות את השוק הנדל"ני בישראל. העלייה המחודשת ארצה צפויה להמשיך בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה