נדל"ן ותשתיות

בשורה להייטקיסטים: אלו הדירות שיוכלו לרכוש בהנחה של אלפי שקלים

מועדון "הייטקזון" וחברת הנדל"ן "Ewave Nadlan" החלו בשיתוף פעולה חדש, הכולל שיווק דירות בקומפלקס המגורים "Cyprus Valley", הסמוך לעיר הנמל הקפריסאית לרנקה.  חברי המועדון ייהנו מהנחה בהיקף של עד 120 אלף שקלים

מערכת ice | 
הדמיית פרויקט קפריסין (צילום Square Creative)
חברת "Ewave Nadlan", הפעילה בתחומים של ייזום וניהול פרויקטי נדל"ן בארץ ובחו"ל, בשיתוף עם מועדון הצרכנות "הייטקזון", מועדון צרכנות להייטקיסטים, מכריזים על שיתוף פעולה ביניהם.
מדובר בשיווק דירות בקומפלקס מגורים חדש בקפריסין. במסגרת שיתוף הפעולה בין שני הגופים, ייהנו חברי מועדון "הייטקזון" מהנחה בסכום של עד 120 אלף שקלים במחירה של דירה חדשה בפרויקט. 
הפרויקט "Cyprus Valley", כולל קומפלקס מגורים בן 320 דירות, 9 בניינים, הנבנה על שטח של 30 דונמים בסמיכות לעיר הנמל לרנקה. הקומפלקס יכלול בין השאר גם בריכת שחייה המיועדת לדיירי המתחם, מתחמי עבודה משותפים, ספא, חדר מוזיקה, בית קפה ומסעדה.
 
מדובר בפרויקט נדל"ן יוקרתי הכולל דירות חדר, שני חדרים, שלושה, ארבעה חדרים ואף דירות גן.  רמת המחירים לעמיתי מועדון "הייטקזון" הינה החל מ-168,500 יורו. אסף כהנר, מנכ"ל  Ewave Nadlan, ציין כי "הפרויקט החדש מאפשר לאנשי הייטק ישראלים להיחשף לשוק הנדל"ן הקפריסאי – בין אם למטרות השקעה, נופש או מגורים".
מלבד זאת, הוסיף: "לרנקה, בה ממוקם הפרויקט החדש, ממגנטת אליה משקיעים מכל רחבי העולם, תעשיית התיירות בה מתפתחת, ועכשיו הזמן הנכון לביצוע של רכישת נכס איכותי באי השכן".
דגן רונן, מנכ"ל ומייסד שותף, הייטקזון, בירך על שיתוף הפעולה והוסיף: "בתקופה של חוסר ודאות, אנשים רוצים לעשות השקעות חכמות ונכונות. לכן החלטנו לאפשר לקהל הלקוחות שלנו להיכנס לפרויקט איכותי ומבוקש, במחירי הנחה אטרקטיביים. קפריסין הפכה לפופולרית בקרב ההייטקיסטים,  ולחברי  'הייטקזון' יש הרבה מאוד מה לחפש באזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה