מדדים ומחקרים

המלך צ'ארלס נחשף: זה ההון האישי המטורף שצבר

מגזין "סאנדיי טיימס" חושף את הונו העצום של המלך צ'ארלס השלישי - 770 מיליון דולר, הונו צמח בכ-21 מיליון דולר לאחר גירושיו מהנסיכה דיאנה, בזכות חיסכון שקיבל מדוכסות קורנוול
מערכת ice |  1
המלך צ'ארלס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
בדו"ח שנתי על האנשים העשירים בעולם שפרסם מגזין "סאנדיי טיימס" הנחשב, התגלה כי הונו האישי של המלך צ'ארלס השלישי עומד על סכום עתק של 770 מיליון דולר. הסכום המרשים, הגבוה בהרבה מהונה של אמו המלכה אליזבת' השנייה שעמד על 468 מיליון דולר בלבד, הציף שמועות רבות סביב מקורות העושר של המלך.
על פי אחד ממקורביו לשעבר של צ'ארלס, הונו צמח בכ-21 מיליון דולר לאחר גירושיו מהנסיכה דיאנה, בזכות חיסכון שקיבל מדוכסות קורנוול. המקור הבהיר כי השמועות לפיהן המלכה קמילה תרמה לעושרו של צ'ארלס אינן נכונות.

לפי הדיווחים, המלך הצליח להכניס לכיסו מעל 268 מיליון דולר ממקור הכנסה יחיד - דוכסות קורנוול, האחראית על השכרת נכסים. לאחר פטירתה של המלכה אליזבת', הנסיך ויורש העצר וויליאם הוא זה שיזכה לקבל את הכספים מהדוכסות.
מעבר לכך, צ'ארלס ירש 88 מיליון דולר נוספים מאימה של המלכה המנוחה לאחר מותה. הסכום המצטבר של 770 מיליון דולר שחשף המגזין הנחשב הפך את המלך לאחד האנשים העשירים ביותר בממלכה המאוחדת ובעולם כולו.
על רקע השמועות סביב מצבו הבריאותי הרעוע, החשיפה של עוצמתו הכלכלית העצומה של צ'ארלס עוררה התעניינות רבה בציבור ומעלה שאלות לגבי השפעות הונו על מעמדו המלכותי ועל המוסד המלוכני בכללותו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא שווה
    חיים 05/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חיכה 70שנה כדי להיות מלך ( יכל להיות לפני אם אמא שלו הייתה פורשת ) ועכשיו גילו שהוא חולה סרטן אז לא נישאר לו זמן להנות מהכסף שלו והכסף לא הולך איתך לקבר
    סגור