מדדים ומחקרים

שומר החומות או רמלה-לוד? אלו הנושאים הכי מדוברים השבוע

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו
אביחי דלאל |  1
אינסטגרם, פייסבוק, וואטספ (צילום freepik, pexels, pixabay)
השבוע נכנסו להסלמה ביטחונית החל מיום ירושלים, תחילה העימותים ברחבי הארץ ולאחר מכן, החמאס והג'יהאד האיסלאמי התחילו לשגר רקטות לעבר ישראל וכך נפתח המבצע הצבאי שומר החומות.  אתר ice בשיתוף פעולה עם חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת מביא לכם את הנושאים שהיו הכי מדוברים ברשת בשבוע האחרון.
במקום הראשון מבצע שומר החומות עם יותר מחצי מיליון אזכורים, תגובות ושיתופים ברשת. במקום השני מהומות ירושלים עם למעלה מ-400 אלף, מיד אחרי עם כמות דומה רמלה-לוד, מוקדי העימותים המרכזיים. עכו במקום הרביעי, עיר מעורבת נוספת שהתחוללו לה בה עימותים, אלימות, לינץ' ביהודים וונלדיזם. ובת ים נועלת את החמישייה עם קצת יותר מ-100 אלף אזכורים, תגובות ושיתופים אך הרוב תגובות ושיתופים בעקבות הלינץ' שעורר סערה.

מהומות יום ירושלים עוררו הכי הרבה היקפי שיח ברשת עם 18,305 כאלה, מבצע שומר החומות במקום השני עם 14,989, רמלה-לוד בפער יחסית גדול עם 9,213 ולאחר מכן רביעי 2,987 היקפי שיח ועכו עם 2,664 היקפי בשיח. 
הפוסט הויראלי ביותר שייך לאלמוג בוקר שהעלה דף הפייסבוק של הצינור שבו הוא הציג את השוטר שהגן בגופו על הנהג היהודי שניסו לעשות עליו לינץ', בוקר כתב: "זהו גיבור היום- רב פקד אמיר בן קיקי הציל היום שלושה אזרחים ישראלים מלינץ׳ מזעזע בירושלים והוא בכלל היה במשימת הכוונת תנועה.'זיהיתי את ההמון מתגודד סביב הרכב ומשליך אבנים לעבר יושביו.הבנתי שמדובר באירוע מסכן חיים. שלפתי את הנשק, יריתי באוויר על מנת להרחיק את ההמון וחילצתי את הפצועים'". הפוסט זכה ל-75.3 אלף לייקים, 2.8 אלף שיתופים וכ-8.8 אלף תגובות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתר פח ברמה ירודה. נסיון לעשות כסף (ל"ת)
    דדה 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור