מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו איבד 8.2 מיליארד דולר, האם מאסק עקף אותו?

דרמה ברשימת עשירי העולם של פורבס.  ברנאר ארנו הפסיד השבוע כ-8.2 מיליארד דולר והפער בינו לבין בזוס שבפסגה התעצם, האם מייסד טסלה עקף אותו? | דירוג עשירי העולם
אביחי דלאל | 
ג'ף בזוס אילון מאסק ברנאר ארנו (צילום elonrmuskk, Jeremy Barande, Sheyene Gerardi)
דרמה בצמרת רשימת עשירי העולם על פי פורבס. השבוע ג'ף בזוס נשאר במקום הראשון והגדיל את הפער מברנאר ארנו ללמעלה ב-20 מיליארד דולר אחרי שרק לפני כשלושה שבועות ארנו היה האיש העשיר בעולם.
על פי נתוני פורבס, מנכ"ל ומייסד אמזון, ג'ף בזוס, ניצל את ביטול המכרז הענקי בשווי 10 מיליארד דולר שמיקרוסופט ניצחה בו ובעקבות ההחלטה המניות של אמזון זינקו, כתוצאה מכך ג'ף בזוס הגדיל ככל הנראה את הונו בכ-12.1 מיליארד דולר יותר משבוע שעבר ונשאר במקום הראשון עם התואר המכובד של האיש העשיר בעולם.
במקום השני ברנאר ארנו, איש העסקים הצרפתי ומנכ"ל תאגיד LVMH שאיבד מהונו סכום המוערך ב-8.2 מיליארד דולר. הדבר לא השפיע על מיקומו לאחר שמייסד טסלה וספייס X איבד בעצמו 6.7 מיליארד דולר. ביל גייטס במקום הרביעי עם הון מוערך בכ-128.7 מיליארד דולר ומארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, שהשבוע קיבל תביעת  ענק מנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, איבד השבוע כ-900 מיליון דולר מהונו ונועל את חמישיית האנשים הכי עשירים בעולם. 
האישה העשירה בעולם פרנסואה בטנקור מאיירס, ניצבת עדיין במקום העשירי עם הון המוערך  ב-85.2 מיליארד דולר והישראלי העשיר בעולם על פי פורבס, במקום ה-198 עם הון מוערך ב-11.4 מיליארד דולר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה