מדדים ומחקרים

מסי או רונאלדו? זה הכדורגלן המרוויח בעולם

המגזין הבינלאומי "פורבס" דירג את עשרת השחקנים המרוויחים ביותר בשנה נכון ל-2021. הרשימה מונה מספר הפתעות, מי השחקן המרוויח ביותר בעולם וכמה כסף הוא מרוויח בשנה? 
אביחי דלאל |  2
כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי, רוברט לבנדובסקי (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/ליונל מסי, רוברט לבנדובסקי)
המגזין הבינלאומי פורבס, דירג את עשרת שחקני הכדורגל המרוויחים ביותר בעולם וחשף מי השחקן הכי מרוויח בעולם? ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו או ניימאר? הכדורגלנים לא מרוויחים רק מכדורגל אלא גם מקמפיינים ופרוייקטים צדדיים שהגיעו בעקבות הפרסום שלהם.
לפי דירוג פורבס, החלוץ של מנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו רונאלדו, חזר למקום הראשון ברשימת שחקני הכדורגל המרוויחים ביותר בעולם. רונאלדו, בן 36, הצטרף מחדש למנצ'סטר יונייטד מיובנטוס באוגוסט לאחר 12 שנים בריאל מדריד ויובנטוס, בעוד ליונל מסי החליף את מועדון הנערים ברצלונה כדי להצטרף לפאריס סן ז'רמן.
רונאלדו, בין הספורטאים הפופולריים בעולם עם למעלה מ-500 מיליון עוקבים בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר, עומד להרוויח 125 מיליון דולר לפני מיסים בעונת 2021-22, כאשר 70 מיליון דולר יגיעו משכר ומבונוסים ביונייטד. השאר יגיעו מהסכמות ושותפויות עם מותגים הכוללים נייק, הרבלייף, קליר והמותג CR7 שלו.
מסי, שעמד בראש הרשימה בשנה שעברה, יקבל שכר של 75 מיליון דולר עם 35 מיליון דולר נוספים מההמלצות על סך הרווחים הצפויים של 110 מיליון דולר. שותפו לקבוצה של הארגנטינאי בפ.ס.ז', ניימאר, שחתם במאי על חוזה חדש עד שנת 2025, הוא השלישי ברשימה עם רווח כולל של 95 מיליון דולר. כזכור, פריס סן ז'רמן עם תקציב שחקנים של 939 מיליון יורו, 51 מיליון יורו יותר מהעונה הקודמת, השלישית באירופה אחרי שתי הקבוצות ממנצ'סטר.
שחקן נוסף של פ.ס.ז', קייליאן מבאפה (43 מיליון דולר), הוא הרביעי ברשימת פורבס בעוד שהחלוץ של ליברפול, מוחמד סלאח (41 מיליון דולר), הוא החמישי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כסף לא מענין אותנו
    רונאל 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שמענין זה איך הם מצליחים או לא ואיך הם נותנים הצגה טובה
    סגור
  • 1.
    משהו דפוק פה
    אוהד ריאל 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחח אשכרה בייל והאזרד ברשימה הזאת ומשיגים הכי הרבה בריאל והם לא עושים דם כלום
    סגור