מדדים ומחקרים

רומן אברמוביץ' בראש הרשימה: אלה האיים המטורפים של המיליארדרים

המיליארדרים אוהבים את המותרות השונות וגם מחפשים מפלט מאור הזרקורים ובריחה מתקשורת חטטנית. לצד רכישות של אחוזות, יאכטות מטורפות ורכבי פאר, המיליארדרים קונים גם אי פרטי. אלה כמה מהאיים המטורפים בעולם
מערכת ice |  1
ביל גייטס ורומן אברמוביץ' (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
כשזה מגיע לבזבוז של מיליוני דולרים על מותרות, המיליארדרים ברחבי העולם אוהבים להראות לעולם . קנייה של אחוזות ומכוניות פאר רק פותחת להם את התאבון לרכוש את הדבר האמיתי, אי פרטי משלהם. המחיר ההתחלתי של אי פרטי הוא 50 אלף דולר. אך המיליארדרים רכשו את האיים היקרים ביותר.
לארי אליסון: 98% מהאי לנאי בתמורה ל-300 מיליון דולר
מייסד אורקל, לארי אליסון החליט ללכת בגדול ורכש את גן העדן האולטימטיבי למיליארדרים. בשנת 2012, אליסון רכש את האי לנאי בהוואי בתמורה ל-300 מיליון דולר. האי מיושב על ידי 3,200 תושבים וכולל אטרקציות אטרקטיביות לבאי האי כמו אתרי נופש וחופים שקטים. אליסון נפש שם עם פרוץ מגיפת הקורונה ועל פי הדיווחים השונים, יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, נפש שם בחופשה האחרונה שלו. 
סר ריצ'רד ברנסון: לא רק חלל, שני איים פרטיים
המיליארדר שהקדים את כולם במרוץ לחלל, ריצ'רד ברנסון, הוציא חלק מהונו המוערך ב-6.5 מיליארד דולר כדי לרכוש שני איים יפים: האי נקר באיי הבתולה הבריטיים והאי מוסקיטו. הוא קנה את האי הראשון תמורת 120 אלף דולר בלבד והפך אותו לאתר נופש אקולוגי. האי השני הוא גם מועד עלייה לרגל עבור סלבריטאים, והוא נרכש ב-12.5 מיליון דולר בשנת 2007. הוא כולל וילות יוקרתיות, שבילי טבע וגן אורגני. 80% ממשאבי האנרגיה של האי הם מתחדשים.
ביל גייטס: אי בשווי של 25 מיליון דולר
ביל גייטס הוציא סכום קטן מהונו המוערך בכ-124 מיליארד דולר כדי לרכוש את גראנד בוג איילנד. האי הפרטי נרכש בשנת 2006, בגודל של 314 דונם של האי שווה 25 מיליון דולר. בגראנד בוג איילנד יש אטרקציות של ספורט ימי ודיג. הוא מציע נופים מרגיעים של האוקיינוס ​​ומוקף בעצי דקל וקוקוס, כפי שצוין על ידי האתר Addicted 2 Success. בנוסף, באי יש יער שופע. 
רומן אברמוביץ': המיליארדר הישראלי עם האי המרשים ביותר
האוליגרך הישראלי-רוסי והבעלים של מועדון הכדורגל האנגלי צ'לסי, רומן אברמוביץ', בנה אימפריה המוערכת בשווי של 15.3 מיליארד דולר. המיליארדר, הידוע ברכישות המותרות המוגזמות שלו כמו רכישת היאכטה שלו ב-400 מיליון דולר, עלה לכותרות לאחר שקנה ​​אי בסנט בארטס בסכום עתק של 90 מיליון דולר. האי ששטחו 70 דונם מציע נופים מדהימים של הלגונה הכחולה, בריכות שחייה ומגרשי טניס במקום.
בהיותם מולטי-מיליארדרים, הם רואים אתגר במציאת דרכים משלהם לבזבז קצת. האיים האלה משמשים לרוב כמפלט מושלם עבורם לצאת מאור הזרקורים ותשומת הלב התקשורתית החטטנית כדי לקבל קצת הפסקה נחוצה מלוחות הזמנים העמוסים שלהם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אי
    מייק 10/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין על האי שלי במטבח
    סגור