מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק בפסגה, כמה מיליארדים איבד בזוס?

האיש העשיר בעולם נותר במקומו עם 282 מיליארד דולר, אבל המקום השני בטבלה התרחק עם הפסד של כ-7 מיליארד דולר, ארנו נשאר במקום השלישי | טבלת עשירי העולם של פורבס
מערכת ice | 
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם על פי נתוני המגזין הכלכלי הבינלאומי "פורבס" (נכון לחמישי בלילה): האיש העשיר ביותר בעולם וככל הנראה גם בהיסטוריה, אילון מאסק, מייסד SpaceX וטסלה ממשיך להרקיע שחקים ומתקרב צעד משמעותי לעבר ה-300 מיליארד. בשבועות האחרונים הוא זינק לא מעט, אבל השבוע נחלש וכעת הונו עומד על 282 מיליארד דולר.
במקום השני, ממשיך להתייצב מייסד אמזון ומנכ"ל בלו אוריג'ין, ג'ף בזוס שרשם במהלך השבוע האחרון ירידה משמעותית, וכעת הוא שווה בסך הכל 183.6 מיליארד דולר. בסך הכל איבד השבוע כ-7 מיליארד דולר.
ברנאר ארנו שומר על המקום השלישי בטבלה כאשר הוא עומד על הון של 165.1 מיליארד דולר בסך הכל, הוא מקדים את ביל גייטס שבמקום הרביעי עם 134.2 מיליארד דולר וגם וורן באפט שבמקום החמישי עם 125.1 מיליארד דולר בסך הכל.
האישה העשירה בעולם שמרה על מקומה, ה-14 בטבלה, פרנסואה בטנקור שמחזיקה בהון מפלצתי של 80.3 מיליארד דולר בסך הכל. הישראלי הצבר העשיר ביותר הוא אייל עופר שלו הון של 15.8 מיליארד דולר ששוים את המקום ה-115.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה