מדדים ומחקרים

גוגל, פייסבוק ואמזון בחוץ: איפה מקום העבודה הטוב בעולם?

בהיעדר שמות נוצצים, הרשימה של 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן, כוללת חברות קטנות יותר ששמות את העובד וההון האנושי במרכז. מי הגיעה למקום הראשון?
כפיר אדר |  3
שוק העבודה בארה"ב (צילום pexels)
מאה מקומות העבודה הטובים ביותר בעולם חוו שינויים מסיביים ומותגים נוצצים כמו פייסבוק, גוגל ואמזון נותרו מחוץ לרשימת הטופ 100 והוחלפו בחברות שנותנות עדיפות לרווחת העובדים, הכלה, מטרה, הקשבה וטיפול בכל מקום שבו העובדים שלהם נמצאים - הן במשרד ומחוצה לו - כדי להגדיר את ההתפטרות הגדולה.
סיסקו היא החברה שדורגה במקום הראשון ברשימה, כאשר היא מקדימה את רשת מלונות הילטון שהשיגה את המקום השני המכובד. ווגמאנס פוד מארקטס הגיעה למקום השלישי ומקדימה בטבלה את סיילספורס ואנבידיה שמשלימות את החמישייה הראשונה.
 
אקסנטור הגיעה למקום השישי, לפני חברות כמו רוקט קומפאניס שמתמחה בפיננסים וביטוח ואמריקן אקספרס. חברת הבינוי דייויד וויקלי הומס במקום התשיעי וסוגרת את העשירייה הראשונה קפיטל וואן.
מי שעוד נותרו מחוץ לעשירייה הן טארגט שהגיעה למקום ה-12, רשת מלונות מאריוט רק במקום ה-23 ומקדימה במקום אחד את דלויט. בנק אוף אמריקה במקום ה-29, אדובי במקום ה-32, תאגיד SAP הגיע רק למקום ה-54. טי מובייל רק במקום ה-96 ופדאקס סוגרת את המאייה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לירות באנשים שכותבים שמות של חברות בינלאומיות בעברית
    מומחה 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לירות באנשים שכותבים שמות של חברות בינלאומיות בעברית
    סגור
  • 1.
    סיסקו אחת מהחברות הגרועות
    עובד לשעבר סיסקו 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל סיסקו איננה חברה קטנה - יש לה מעל 50000 עובדים לגבי החברה הכי טובה - בעשור האחרון סיסקו רכשה חברות בישראל עם בערך 15000 עובדים כיום היא מחזיקה מרכז פיתוח עם בערך 300 עובדים. חברה שיודעת מה לעשות עם העובדים שלה (לפטר אותם)
    סגור
  • אחת הפינות השפויות בהייטק הישראלי
    פייק 05/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להם כ 800 עובדים בארץ, ולאחר אינספור רכישות הם היו ונשארו אחת הפינות השפויות בהייטק הישראלי. בלי גלידות עם 24 טעמים, ובלי טסלות, אבל עם אחלה אנשים, ויופי של תנאים, לג׳וניורים, לסיניורים, לנשים וגברים.
    סגור