רכב

פורד וסיסקו משתפות פעולה בדרך להפוך את הרכב למשרד

יצרנית הרכב הצהירה כי היא פועלת לשיתוף פעולה עם חברת סיסקו, יצרנית תוכנת הוועידות המתחרה והוותיקה יותר של זום, וויבוקס, על מנת לאפשר שיחות וידאו ברכבים החשמליים שלה: "לא רואים מדוע אנשים לא ישתמשו בכלי הרכב שלהם כדבר שיכול לתרום להם בהכל"
מערכת ice | 
פורד (צילום unsplash)
עם יכולות הטעינה הדו-כיוונית החדשות שלו, ה-Ford F-150 Lightning יכול כעת לשמש כספק כוח גיבוי לבית בקלות. בקרוב, יצרנית הרכב מקווה שהיא עשויה לעשות את אותו הדבר עבור שטחי המשרדים שלכם הודות לשותפות חדשה עם סיסקו, יצרניות תוכנת ועידות 'וויבקס'.
מנכ"ל פורד, ג'ים פארלי, הכריז ביום שלישי: "אנחנו הולכים כל החזיתות, יוצרים עסקים נפרדים אך משלימים שנותנים לנו מהירות וחדשנות חסרת רסן". ואין דרך טובה יותר עבור פורד "ללכוד" את ציבור הנהגים האמריקאי מאשר לצייד את כלי הרכב החשמליים שלהם עם הבילוי הפופולרי ביותר באינטרנט מאז מרץ 2020 - שיחות ועידה מקוונות.
"אנחנו בוחנים דרכים להביא את החיבור האנושי פנימה", אמר דארן פאלמר, סגן נשיא, תכניות רכב חשמליות של פורד, "אנחנו לא רואים מדוע אנשים לא ישתמשו בכלי הרכב שלהם כדבר שיכול לתרום להם בהכל. זה ייצור עבורם משרד איכותי, כדי להיות מסוגלים לשתף פעולה יחד".
 
לשם כך, פורד וסיסקו שיתפו פעולה כדי "לפתוח את חווית הדפדפן ב-SYNC4A", מערכת המידע והבידור של יצרנית הרכב, וכרגע מפתחות אפליקציית 'WebEx', המסוגלת לפעול וויבקס עבור חוויות מהדור הבא בכלי הרכב החשמליים שלנו", המשיך פאלמר. "אנו רואים ב-וויבקס כמי שמספק חווית שיתוף פעולה מאובטחת וסוחפת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה