מדדים ומחקרים

ירידה בכמות המובטלים: כמה ישראלים נותרו ללא עבודה?

בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמו את נתוני כוח האדם לחודשים מרץ ואפריל 2022, שמלמדים על כך שבחודש שעבר חלה ירידה משמעותית בכמות המובטלים, שעומדת כעת על קצת יותר מ-132 אלף. כמה מצאו עבודה?
מערכת ice | 
אבטלה (צילום unsplash, freepik)
בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמו היום את נתוני כוח האדם לחודש אפריל. הנתונים מלמדים כי אחוז הבלתי מועסקים בישראל באפריל 2022 עומד על 3.1%, כאשר מספרם עומד על 132.6 אלף, זאת בהשוואה ל-145.3 אלף בלתי מועסקים בחודש שעבר, עם 3.4 אחוזים.
בנוסף, אחוז מכוח העבודה של המועסקים שנעדרו זמנית מעבודתם כל השבוע בגלל סיבות הקשורות בנגיף קורונה + הבלתי מועסקים עומד 3.4% (3.7% בחודש הקודם).
נתון נוסף מלמד כי אחוז מכוח העבודה של הלא משתתפים בכוח העבודה שהפסיקו לעבוד בגלל פיטורים או סגירת מקום העבודה ממרץ 2020 + המועסקים שנעדרו זמנית מעבודתם כל השבוע בגלל סיבות הקשורות בנגיף קורונה + הבלתי מועסקים עומד כל 4.7% (4.8% בחודש הקודם).
אחוז מכוח העבודה של הלא משתתפים בכוח העבודה שהפסיקו לעבוד בגלל פיטורים או סגירת מקום העבודה ממרץ 2020 + הלא משתתפים בכוח העבודה שהפסיקו לעבוד בגלל סיבות אחרות או לא עבדו בעבר, מעוניינים לעבוד עכשיו ולא חיפשו עבודה בחודש אחרון בגלל קורונה + המועסקים שנעדרו זמנית מעבודתם כל השבוע בגלל סיבות הקשורות בנגיף קורונה + הבלתי מועסקים עומד על 4.7% (4.9% בחודש הקודם).
שיעור תעסוקה לא כולל נעדרים זמנית מעבודה כל השבוע מסיבות הקשורות בקורונה עומד על 60.1% (60.6% בחודש הקודם).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה