מדדים ומחקרים

הבנקים ממשיכים במלחמה: זה הבנק שיציע לכם 3.5% ריבית

אחרי שיהב ודיסקונט שיפרו הצעות, בנק מזרחי טפחות מציע כעת ריבית עדכנית של 2% במקום ההצעה הקודמת שעמדה על 1.5% וריבית שנתית קבועה של 3.5% במקום 1.7% שהייתה בריבית הקודמת.
כפיר אדר וניצן כהן | 
בנקים (צילום Magma Images)
בנק יהב? בנק דיסקונט? גם מזרחי-טפחות מצטרף לטירוף ההצעות ללקוחות בניסיון להשתלט על שוק הפיקדונות, כאשר הבנק מציע כעת ריבית עדכנית של 2% במקום ההצעה הקודמת שעמדה על 1.5% וריבית שנתית קבועה של 3.5% במקום 1.7% שהייתה בריבית הקודמת.
בנוסף, פותחי הפיקדונות בבנק יוכלו לקבל פיקדון יומי בריבית משתנה בריבית של 0.9% במקום 0.45% בריבית הקודמת. הפיקדון החודשי בריבית קבועה שעמדה על 0.92% תוקפץ ל-1% בריבית העדכנית. פיקדון שבועי בריבית משתנה קפץ ל-0.5% ל-0.95% ריבית עדכנית.
 
פיקדון חודשי בריבית משתנה יוצע ללקוחות בריבית של 1% לעומת 0.5% בלבד בריבית הקודמת, ריבית יומית קבועה עדיין לא קיימת כמו ריבית שבועית קבועה. יש לציין כי מדובר בתנאי נוח ללקוחות שיכולים למשוך את הסכום אחרי שנה בלבד ולהרוויח סכומים נאים.
לפני קצת יותר מחודש,  מזרחי-טפחות יצא בהצעה יוצאת דופן ללקוחותיו וללקוחות כל הבנקים: פיקדון 'תפוז' בריבית שהולכת ועולה עד לשיא של 3.2% על כל התקופה, כעבור ארבע שנים. סכום ההפקדה המינימלי בפיקדון זה הוא 10 אלף שקל, כך נודע ל-ice.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה