מדדים ומחקרים

הבנקים במלחמת עולם, מוצרי החשמל צונחים במחיר וקרפור נחשפת

המלחמה על הריביות מתחממת וכל הבנקים מציעים שורה של הטבות על פיקדונות, מחירי מוצרי החשמל בדרך לצניחה לאור הרפורמה החדשה, קרפור חושפת היכן ייפתחו הסניפים החדשים, דיסקונט ומזרחי טפחות בעסקאות ענק. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
מזרחי טפחות משה לארי, בנק ישראל אמיר ירון, הבינלאומי סמדר ברבר צדיק (צילום Magma Image, יוסי זלינגר, אבשלום ששוני, יונתן סינדל פלאש 90)
דירוג קרנות הנאמנות: זו הקרן שהיכתה את התעשיה באוגוסט: עליית המדרגה האינפלציונית ותוואי ריבית עולה עושה לא טוב לשוק המניות ולשוק האג"ח והציבור מחפש אפיק השקעה שיניב תשואות גם בתקופה הזו, ויש אפיק כזה; דירוג קרנות הנאמנות מראה שיש קרנות שהניבו תשואות גבוהות גם בתקופה הזו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קרפור נכנסת לישראל: מתווה הסניפים הסופי נחשף: קבוצת יינות ביתן תשדרג 25 סניפים בפרישה ארצית (מהם 3 חדשים שייפתחו) עד סוף השנה לסטנדרט קרפור בהשקעה של כ-40 מיליון שקלים. הסניפים יתוכננו על ידי קרפור העולמית ויעמדו בסטנדרט הבינלאומי של הרשת. כ-20 סניפים נוספים ישודרגו בהמשך. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מחירי מוצרי החשמל בדרך להתרסקות ממחר: כך תחסכו סכומי עתק: מהפיכה בשוק מוצרי החשמל הביתיים כאשר משרד האנרגיה מעדכן: הרפורמה ביבוא מוצרי חשמל יוצאת לדרך, מה שיוכל להוזיל את העלויות לצרכנים סכומים משמעותיים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק דיסקונט והראל בעסקת ענק של 4.2 מיליארד שקל עם שיכון ובינוי: דיסקונט והראל יובילו את קונסורציום המממנים להרמת קריית המודיעין בנגב; שיכון ובינוי תבצע את הבניה בעסקת הענק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
טוויטר מגשימה את החלום הגדול של המשתמשים: הרשת החברתית הפתיעה את העולם והכריזה על השקה הדרגתית של היכולת לערוך ציוצים לאחר שליחתם. איך עושים את זה, מי יוכל לעשות את זה ומהן המגבלות המוטלות על העריכה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
עסקת משכנתאות ענקית: כלל ביטוח קונה תיק ממזרחי טפחות: כלל ביטוח רוכשת 80% מתיק משכנתאות בהיקף של 2.5 מיליארד שקל מבנק מזרחי טפחות; מדובר בעסקת המשכנתאות הגדולה ביותר שהייתה אי פעם בישראל והיא משקפת הן את הרצון של מזרחי טפחות לפנות הון ואת הרצון של כלל לקבע תשואה. לידיעה המלאה כאן.
הבנקים במלחמת עולם: מי מציע ללקוחות 3.2% ריבית? מזרחי טפחות מציע פיקדון בריבית שיא עם אפשרות למשיכת הכסף בהתראה קצרה. על רקע העלייה בסביבת הריבית במשק, מזניק הבנק את הריבית בפיקדון 'תפוז ל-4 שנים', לשיא של 3.2% בתום התקופה, כשכבר לאחר שנה וחצי הריבית עולה ל-3%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה