ויראלי

גל"צ קטעה שידור של תכנית סאטירית ועוררה סערה

התחנה הצבאית עוררה אתמול סערה כאשר בתכנית הסיום של התכנית הסאטירית "סטטוס קוו", הוחלט לקטוע אותה באמצע. משתתף התכנית יותם זמרי: "ובכן היו שם בדיחות פרועות וסרות טעם בעיני, אבל הסיבה האמיתית, ירדנו עליה (מפקדת גל"צ) ועל גלי צה"ל."
מערכת ice |  6
גל"צ (צילום: אייס) (צילום אייס)
אתמול בערב (חמישי) שודרה התכנית האחרונה של תכנית הרדיו הסאטירית "סטטוס קוו" בגלי צה"ל. לתכנית הוזמנו מספר שדרנים וקומיקאים שהשתתפו בה לאורך השנים, ואחת מהן סיפרה בדיחה שככל הנראה בגללה קטעו את התכנית החגיגית 20 דקות לפני סיומה.
הסטנדאפיסטית נועה אנג'ל, אחת ממשתתפות התכנית צחקה בעקיפין על מפקדת התחנה גלית אלטשטיין, ואמרה כבדיחה לאחר שמיעת שיר מסוים: "אם שומעים אותו בהילוך אחורי אפשר לשמוע את גלית אלטשטיין אומרת לנו 'אתם תקבלו תכנית נוספת. אחרי שיסגרו את גל"צ. ואתם גם מכוערים'"
כמה דקות אחרי, מנחה התכנית ירון ברובינסקי הכריז כי הם קיבלו הוראה להוריד את התכנית והחל להקריא את הקרדיטים של סיום ההגשה. התכנית נקטעה 20 דקות לפני סיומה המיועד, ובמקומה נשמעו ברדיו שירים אקראיים.
אחד ממשתתפי התכנית בשנים קודמות, יותם זמרי, שהוזמן לתכנית האחרונה, כתב בטוויטר: "אתמול השתתפתי בתוכנית האחרונה של סטטוס קוו בגלי צה"ל. עזבתי שם לפני שנים אבל הזמינו לתוכנית האחרונה, עשרים דקות לסוף התוכנית מפקדת גלי צה"ל התקשרה וביקשה להוריד את התוכנית באמצע.למה? ובכן היו שם בדיחות פרועות וסרות טעם בעיני, אבל הסיבה האמיתית, ירדנו עליה ועל גלי צה"ל. פלורליזם"
 
גם מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, עינב שיף, יצא נגד קטיעת התכנית באמצע: "להוריד תוכנית סאטירה זה בסדר. להפסיק את התוכנית האחרונה תוך כדי שידור זה ביזיון."
סטטוס קוו היא תוכנית רדיו סאטירית המשודרת בגלי צה"ל החל משנת 2014, אחת לשבוע בימי חמישי בשעה 6 בערב. מגישה הראשון של התוכנית היה ירון ברובינסקי וכיום מגישה אותה שדרנית גל"צ ענבל גזית המשמשת בה גם כעורכת ראשית. בין חברי הפאנל לאורך שידור התוכנית נמנים נועה אנג'ל, אביב מזרחי, יותם זמרי, תומר ספירשטיין, אלירן גולדשטיין, דני קמושביץ ועוד.
המפקדת החדשה של גל"צ, גלית אלטשטיין החליטה להפסיק את שידור התוכנית בסוף שנת 2021 ובמקומה לשדר מוסף טכנולוגיה וחדשנות בהגשת דרור גלוברמן.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    התוכנית הכי טובה בגל"צ. החלטה ביזיון. מקווה
    יערה 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מקווה שהתוכנית תמצא אכסניה אחרת כי היא באמת תוכנית מצויינת
    סגור
  • 5.
    בושה שצריכה להיות מטופלת לא רק ברמת סערה אלא ענישה (ל"ת)
    . 01/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    תחנת פח אשפה (ל"ת)
    הרדיו של המחבלים 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ממש לא בגלל זה
    מאזין 01/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מישהו מה" קומיקאים" תיאר בובת מין באופן מפורט ביותר ) ייתכן מידע אישי עמוק ביותר" ושייך התיאור ליאיר לפיד. אישית כמעט הקאתי. איני יודע מי המופקר הזה ומהי דעתו או דתו הפוליטית. ממש לא בדיחה ולא סאטירה. צריך גבולות לאיכס...
    סגור
  • 2.
    החלטה אומללה
    יואב 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שמעתי את התוכנית בדרך הביתה והתפוצצתי מצחוק. כן. צחקו על התחנה. צחקו גם על זה שהיא מעסיקה בחינם. צחקו גם על אילנה אביטל ועל השיר שובי לים אותו ניסו להכניס לפלייליסט במשך שנים. צחקו גם על רצח רבין, ואפילו על השואה. אף אחת מהבדיחות האלה לא הצדיקה הפסקה של התוכנית לפני הסוף ומי שלקח את ההחלטה הזאת, לא יכול לקבל החלטות ברדיו ציבורי. (אני מתקשה להאמין שגלית אלטשטיין שגדלה בגל"צ של אברי וארז לקחה החלטה להפסיק את התוכנית) גם ההחלטה לבטל את התוכנית ולהעלות (עוד) מגזין על טכנולוגיה במקומה, תמוהה.
    סגור
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתימת פיות לטובת ממשלת השינוי - שינוי ל-ר-ע-ה
    סגור