ויראלי

גל גדות שותקת על הפיגועים וחוטפת אש

הוונדרוומן הבינלאומית, גל גדות, ממשיכה לקבל ביקורת על שתיקתה לגבי המצב בישראל ויכולתה לעזור בהסברה הישראלית אל מול גל הפיגועים הרצחני. לאחר שה-"צל" כבר כינה אותה "שוויץ", הפעם הכוכבת סופגת ביקורת מיאיר נתניהו 
מערכת ice |  9
גל גדות (צילום Gage Skidmore from wikipedia)
השחקנית הישראלית ממשיכה לקבל ביקורות חריפות על שתיקתה לגבי המצב בישראל, בעוד ממשיך גל הפיגועים הרצחני ודווקא מי שיכולה להטות את המצב בסיקור התקשורתי עם מיליוני עוקביה - בוחרת לשתוק.
אחד ממבקריה החריפים הוא "הצל", הראפר יואב אליאסי, שתקף בעבר את הכוכבת ההוליוודית בעקבות פרסומים של האחיות הדוגמניות הפרו-פלסטיניות בלה וג'יג'י חדיד: "להם יש את בלה וג'יג'י חדיד, ביחד יש להן 120 מיליון עוקבים ולנו יש את גל גדות 78 מיליון עוקבים", כתב הצל בחשבון האינטסגרם שלו והוסיף ביקורת: "לה וג'יג'י חדיד הן לוחמות אמיצות וחזקות שהופכות את השקר לאמת. גל גדות משחקת לוחמת אמיצה וחזקה שיש לה לאסו שהופך שקרנים לדוברי אמת. אמן וגם לנו היה חדיד אבל לנו יש שווייץ".
 
זו אינה הפעם הראשונה בה מקבלת גדול ביקורת על כך שאינה מנצלת את כוחה להסברה ישראלית, והדבר פעל ביתר שאת גם במבצע שומר החומות. "בכל העולם מלבישים אותנו בפייק ניוז. דה וויקנד, ג'יג'י ובלה חדיד, שחקני ברצלונה ומי לא, אפילו נטלי פורטמן שנולדה בירושלים. איפה אתם כשצריכים אתכם? אתם ישראלים רק כשזה נוח לכם? אנחנו יכולים להמשיך להוריד עוקב לשרלועות האלה עד מחר אבל נשבר הז** כבר, כי זה לא משנה בלעדיכם. אתם הכוח שלנו בעולם. אתם הפה שלנו בעולם, אז פאקינג תתחילו לדבר", כתב אושיית הרשת אליאסף עזרא.
הפעם קיבלה גדות ביקורת נוספת, וזאת מבנו של ראש הממשלה לשעבר יאיר נתניהו. כזכור, לאחר הפיגוע הרצחני באלעד, דווקא הדוגמנית בר רפאלי הייתה זו ששיתפה בסטורי של עמוד האינסטגרם שלה פוסט שפרסם עמוד האינסטגרם הפרו-ישראלי, "Standwithus", שדיווח על הרצח הנורא שארע בעיר אלעד. לשיתוף בסטורי הוסיפה רפאלי תיוג לדוגמנית הפרו פלסטינית תוך שהיא מקניטה אותה: "תשתפי?". על כך הגיב גם נתניהו-הבן ועקץ את גדות: "תלמדי", כתב לה.
 
גדות עצמה העלתה פוסט שקשור בכלל ליום האם עם תמונה שלה ושל אמא שלה: "אני כל כך בר מזל שיש לי את אמא שלי לצידי במסע המטורף הזה, לתת לי כוח, לחלוק את הידע שלה ולהראות לי את האהבה והתמיכה האינסופית שלה. היא הסלע שלי והנוחות שלי. ולכל האמהות המדהימות שלכם שם בחוץ - אתם הכוח שמניע את כדור הארץ הזה, תודה לכם", כתבה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    יחיו הקנאים ויסבלו
    מפרגן 05/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תעזבו אותה בשקט יא קנאים
    סגור
  • 8.
    היא חייבת להיות עם הפרוגרסיבית בארה"ב
    אחת העם 05/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הוליווד מיישר איתם קו וגם היא, אם היא רוצה לקבל תפקידים
    סגור
  • 7.
    לוחמים
    סי.ג.ר 05/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני לוחמי המקלדת המהוללים. חוץ מלצייץ בתור לוחמה לא עשו ולא יעשו כלום. וגם הציוצים שלהם זה רק נגד מי שהם חושבים שלא עושה כלום, לא ממש להסביר את המצב.
    סגור
  • 6.
    עזבו את גל גדות, נודניקים
    טרובדור 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אומרים שהפטריוטיות היא מפלטו האחרון של הנבל, אך כל הקנאים האפרוריים, שלעולם לא יגיעו לגדולה, מרגישים קיימים כשהם זורקים גושי בוץ באנשים מיוחדים, שאין להם רפלקס פבלובי לאומי. יש טהרנים מהשמאל. יש טהרנים מהימין. טהרנות היא משהו שצריך להפנות לו את העורף בבוז.
    סגור
  • 5.
    מה רוצים ממנה.
    מוטי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שהעבודה שלה תפגע , בגלל הודעת תמיכה, מוותר על הודעת התמיכה של החיילת לשעבר גל גדות.
    סגור
  • 4.
    תעזבו את גל גדות אבל מהר
    נתנאל 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    עד גל המלכה המושלמת!
    סגור
  • 3.
    יעזבו את גל גדות בשקט! כי...
    ג. 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אתם שפטו סתם כך עליה שאתם רוצים משהו ממנה מה שהיא לא. והיא כתבה בפוסט קודמת שהיא מתפללת שלא עוד ישפכו דם בטרורים ובמלחמות. והיא שחקנית בינלאומית נהדרת וכאדם פשוט וחם ובטח אוהבת את הישראל שלנו ואת היהודים וזהו ויעזובו אותה! ודי!
    סגור
  • 2.
    ש
    אלוף 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סתם אישה ‏אישה נמוכה מאוד בקיצור שמאולנית אישה רע
    סגור
  • 1.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתי נבין ? אנחנו מול עקרבים . עקרב לא צריך סיבה בשביל לעקוץ .ערבים - זה האופי שלהם . ב 70 ק"מ בין חוף ים התיכון לגדת נהר הירדן - זה או הם או אנחנו . ההבדל - לנו אין ארץ אחרת. ניסינו את הזיית "שלום-אוסלו" שהתפוצץ לכולנו בפנים. כאן ארצנו הקטנטונת היחידה.
    סגור