ויראלי

הברבי הטרנסג'נדרית החדשה: בדמות כוכבת 'כתום זה השחור החדש'

חברת מטאל משיקה בובת ברבי חדשה בדמותה של השחקנית הטרנסג'נדרית, כוכבת 'כתום זה השחור החדש', לוורן קוקס: "חלום שארך שנים" 
מערכת ice | 
לוורן קוקס ובובת הברבי בדמותה (צילום יחצ מטאל)

יצרנית ברבי, חברת הצעצועים "מטאל", הודיעה על השקה של בובה חדשה בדמותה של השחקנית הטראנסג'נדרית לוורן קוקס ("כתום זה השחור החדש", "להמציא את אנה"), כחלק מקולקציית אוסף המחווה למשפיענים מעוררים השראה, ולרגל חודש הגאווה.
 


על פי הודעת החברה, לוורן כמועמדת ארבע פעמים לפרס האמי, מפיקה זוכת אמי, והאישה הטרנסג'נדרית הראשונה האפרו אמריקנית שיש לה תפקיד ראשי בתוכנית טלוויזיה תסריטאית, מגלמת את הערכים של אוסף המחווה. עוד ציינו כי בובת הברבי החדשה, נאמנה לסגנון המסנוור של לוורן, כוללת מחוך משולש, שמלת טול אדומה, מגפי עקב אדומים ראויים לשטיח האדום ובגד גוף מתכתי כסוף נוצץ.

"אנו גאים להדגיש את החשיבות של הכלה וקבלה בכל גיל ולהכיר בהשפעה המשמעותית של לוורן על התרבות שלנו עם ברבי מאוסף המחווה שלנו." אמרה ליסה מקנייט, סגנית נשיא בכירה וראש גלובלי של ברבי ובובות, מאטל.

לוורן עצמה התייחסה גם היא להשקת הבובה, ומסרה : "זה היה חלום שארך שנים, ליצור בובה משלי. אני לא יכולה לחכות למעריצים שימצאו את הבובה שלי על המדפים ויקבלו את ההזדמנות להוסיף בובת ברבי שעוצבה על שם טרנסג'נדרית לאוסף שלהם". 



על אף הסופרלטיבים הרבים, והנסיון של החברה למצב את עצמה כתורמת חברתית לקידום זכיות להט"ב, נראה שהמהלך צפוי להניב רווח נאה. כאשר המחיר של הצעצוע החדש לא זול במיוחד, וכדי לשים ידכם על הבובה תאלצו להיפרד מכ-39.99 דולרים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה