ויראלי

נפתלי בנט שוב תחת מתקפה: "זה מביך"

ראש הממשלה נפתלי בנט העלה תמונה לטוויטר שלו וטען כי הוא הגיע לאבו דאבי כדי לפגוש את ידידו, הנשיא שייח' מוחמד בן זאיד, אך מי שצולם בתמונה הוא בכלל שר החוץ של האמירויות. ברשת מיהרו לתקוף: "מה הבנאדם לא יעשה בשביל פרסום בכשאבא ואמא בני דודים"
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נפתלי בנט הגיע היום (חמישי) לאבו דאבי שבאיחוד האמירויות לפגוש את בני בית המלוכה ולהביע את תנחומיי בפני משפחת המלוכה על פטירתו של השייח' ח'ליפה בן זאיד.
בנט העלה תמונה בחשבון הטוויטר שלו בה כתב כי הוא נפגש עם הנשיא שייח' מוחמד בן זאיד, אך בפועל, התמונה אותה העלה ראש הממשלה הייתה עם שייח' עבדאללה בן זאיד, שר החוץ של איחוד האמירויות.
 ברשת מיד זיהו את הפדיחה של בנט. יבגני זרובינסקי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מה הבנאדם לא יעשה בשביל פרסום בכשאבא ואמא בני דודים". הדף של איחוד האמירויות בעברית תיקן "זהו שייח' עבדאללה בן זאיד, שר החוץ של איחוד האמירויות".
 
הצייצנים בטוויטר לא פספסו רגע ומיהרו להגיב: "בג׳וב כל כך משמעותי, אתה לא יכול לעשות טעויות כאלה. זה מביך". אחר הוסיף: "זו סגירת מעגל כזאת. הוא התחיל את הקדנציה בבלבול בשם (ע"ע בראל שמואלי) והוא סוגר אותה בבלבול שם". אגב, כשעתיים אחרי שהציוץ עלה, הוא לא נמחק ולא פורסם כי נעשתה טעות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק טיפול נפשי יעזור לאיש הזה !!! (ל"ת)
    אסף 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    הגמד מרעננה
    ???? 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מה רוצים מחולה נפש רואים את זה על הפרצוף שלו
    סגור
  • אני בטוח שאתה תומך בתביעה נגד אולמרט
    גל 06/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אין בעיה לקרוא לאחרים "חולי נפש", בעיקר מתנגדי משטר, כמו שיאיר אוהב לעשות בטוויטר. בינתיים, מצטברות במשפט הדיבה הזה עדויות שרק מראות שבאמת מדובר במעורערי נפש.
    סגור