ויראלי

קנדל ג'נר וכוכב ה-NBA דווין בוקר כבר לא?

כוכבת הריאליטי ובת משפחת קרדשיאן, קנדל ג'נר, נפרדה לפי דיווחים מבן הזוג הכדורסלן לאחר כשנתיים ביחד, כי היא "מרגישה כאילו הם בדרכים שונות". עם זאת, מקורות טוענים שיש עוד סיכוי לאיחוד מחודש
מערכת ice | 
קנדל ג'נר ודווין בוקר (צילום פייסבוק)
קנדל ג'נר וכובב ה-NBA דווין בוקר נפרדו אחרי כשנתיים של זוגיות, זאת לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית. עם זאת, מקור חשף ל-Entertainment Tonight כי ישנה אפשרות שהזוג ישחזר וימשיך ברומן שלהם. "קנדל מרגישה שהם הגיעו לדרכים שונות", אמר מקורב על כוכבת הריאליטי בת ה-26. מקור אחר אמר שקנדל ודווין "ניהלו דיונים לגבי עתידם אבל הם לא באותו עמוד".
בפרק של הקרדשיאנס ששודר בתחילת החודש, קנדל שפכה שהיא הרגישה "כאילו היום בא בשבילי" להביא ילדים לעולם. הפרק הראה את קנדל קונה מתנה לאחותה הקטנה קיילי ג'נר, 24, שהייתה בהריון באותה תקופה עם הבן שילדה בפברואר. קנדל, לעומת זאת, היא האחרונה מבין ששת ילדיה של כריס ג'נר שעדיין לא הפכה להורה בעצמה.
 
דווין, שמשחק בפיניקס סאנס, הכיר את קנדל במהלך קיץ 2020, אבל הם הפכו לרשמיים באינסטגרם רק ביום האהבה 2021. ״מה שנראה תחילה כמו חיבור מהנה, הוא עכשיו מערכת יחסים. הם בלעדיים וקנדל מאוד מרוצה מדווין", אמר מקורב ל-People באותו החודש. "זוהי מערכת היחסים המאושרת ביותר שקנדל היתה בה... היא ודווין התחילו את דרכם לאט, אבל יצאו כבר כשנה", אמר מקורב ל-People באותו אפריל.המקור התעקש אז שזה "ברור שיש להם משהו מיוחד".
דווין בוקר התייחס בזהירות בחייו לאישיים בזמן ששוחח עם הוול סטריט ג'ורנל במרץ  האחרון, ושיתף כמה הוא מאושר באופן כללי: "אני נהנה מהחיים במלואם, וזה ירד לי מהלשון כל כך בקלות כי זה לא תמיד היה ככה, אבל אני מרגיש שאני במקום טוב עכשיו", אמר, "אני אוהב את המשפחה שלי, אני אוהב את האנשים סביבי, ואני אוהב את ההשפעה שיש לי על העולם הזה, על הדור הצעיר תחתיי ועל הילדים שמסתכלים עליי".
באותו חודש פורסם בחדשות E!: "היחסים של קנדל ודווין מתחזקים, אבל הם לא ממהרים להתיישב ולקשור את הקשר". אותו מקור טען: "קנדל היא לא ילדה מהסוג הרגיל או המסורתי ואפילו לא אכפת לה לערוך חתונה ענקית. היא מאוד מרוצה מהמצב עם דווין כרגע״.
ואז בחודש שעבר דווין היה הדייט של קנדל לחתונה האיטלקית המפוארת של אחותה הבכורה קורטני קרדשיאן, שנשואה כעת למתופף Blink-182 טראוויס בארקר.
 
זמן קצר אחרי שהתינוק החדש של קיילי נולד בפברואר הקרוב, האם כריס ג'נר הופיעה בתוכנית של אלן דג'נרס ואמרה שהיא מקווה שהנכד הבא שלה יהיה של קנדל. האם היא רוצה ללדת?' שאלה אלן, ועל כך השיבה כריס: 'אני חושבת שהיא תאהב בסופו של דבר ללדת'.
בראיון משותף עם כריס באפריל הקרוב, אמרה קנדל ל-E! חדשות שאמה זקוקה לה כדי להתחיל להביא ילדים לעולם. כרגע לקנדל יש 20 אחיינים ואחיינים - שניים דרך קיילי, תשעה דרך אחיהם למחצה קרדשיאן ועוד תשעה מאחיהם למחצה ג'נר.
אביה של קנדל הוא הטרנסג'נדרית האולימפית לשעבר קייטלין ג'נר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה