ויראלי

אביב אלוש חושף את החוויה שעבר בפיגוע בקבר יוסף

השחקן שנכח בסמוך לפיגוע הירי הרגיע את העוקבים כי לא נמצא חשש, ואיחל, "רפואה שלמה לפצועים, קרוב היום שנגיע לשם באופניים"
מערכת ice | 
אביב אלוש (צילום מתוך האינסטגרם)
השחקן והזמר אביב אלוש שבשנים האחרונות עבר תהליך התקרבות ליהדות, ביקר אתמול בלילה בקבר יוסף אשר בשכם, קרוב להיכן שהתרחש פיגוע ירי. רבים מקרוביו ומעריציו דאגו לאחר ששמעו על הפיגוע, כי ידעו שהוא שם כשהעלה סטורי מוקדם יותר. 
אלוש הרגיע את כולם, "לכל השואלים, ברוך השם הכל בסדר, שתהיה רפואה שלמה לפצועים. וכמובן תודה לכל החיילים שעושים שם מלאכת קודש. קרוב היום שאנחנו נגיע לשם עם אופניים וקורקינטים..קרוב ממש"
מוקדם יותר כתב באניסטגרם שלו לא לפני שהעלה סטורי עם שולי רנד, "אהוב ליבי יוסף הצדיק בעל כתנת הפסים. שזכותו תגן ותשמור על כל עם ישראל בכל מקום ומקום ושנגלה ונעלה את אהבת האחים שהיתה חסרה בינו לבין אחיו כדי שתסתלק מאיתנו שנאת החינם ותהיה בתוכנו אהבת חינם ויראת שמים. תודה על הזכות להיות אצל יוסף היום ותודה על הזכות שנולדנו לתוך הסיפור הזה של עם ישראל...המשך הסיפור ממשיך ונכתב בימינו ועלינו המלאכה לגמור."
  

כזכור, לאחר מספר שבועות של שקט הלילה (בין רביעי לחמישי) התרחש פיגוע ירי במתחם קבר יוסף. במהלך כניסת מאות מתפללים למתחם הקבר בעיר שכם נפתחה אש מאסיבית על ידי מחבלים חמושים לעבר המתפללים, כך נמסר מדובר צה"ל.
 כתוצאה מהירי הקשה שלושה ישראלים ששהו במקום נפצעו באורח קל וכוחות הביטחון העניקו לפצועים טיפול ראשוני. אחד הפצועים הוא מפקד חטיבת שומרון אלוף משנה רוי צוויג שנפגע ככל הנראה מרסיס ומוגדר כפצוע באורח קל. בעקבות זאת לוחמי צה"ל השיבו באש אל עבר מקורות הירי תוך כדי שכוחות צה״ל פינו את כלל האזרחים ממתחם הקבר אל מחוץ לעיר שכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה