ויראלי

פדיחת ענק למגישת חדשות 12: כך התבלבלה במבזק

נטע לי שם טוב קצת הסתבכה בתיאורים לידיעה על בני גנץ וספינות המלחמה והטקסט התבלבל לה, אבל החברים והקולגות ניסו לרכך: "לפני 30 שנה גיא זוהר עשה מזה אידיאולוגיה וטען שלפסוסים ובעיקר הדרך החיננית שלו לצאת מהם מוציאים אותו אנושי.
מערכת ice | 
החדשות 12 (צילום מסך החדשות 12)
סדרת טעויות של נטעלי שם טוב שאמורה הייתה להקריא היום (רביעי) את הידיעות במבזק של חדשות 12, הפכו לוויראליים במיוחד לאחר שביצעה לא מעט טעויות והתבלבלה בטקסט, אבל היו לה גם נסיבות מקלות.
שם טוב אמרה: "אתמול פרסם שר הביטחון בני גנץ את התמונות האלה של מלחמות, אהממ ספינות אוניה, אוניות מלחמה, הנה זה בא, אוניות מלחמה בלב הים, בלב ים סוף מול ספינות איראניות שמאיימות על נתיבי הסחר העולמי".
 
לאחר מכן העלתה את הקטע לטוויטר שלה, שכלל את מקבץ הטעויות ב-19 שניות וכתבה בהומור: "בלי פרומפטר ובלי שעות שינה אל תנסו את זה בבית" והוסיפה אימוג'י של ייאוש וגם של צחוק מתגלגל.
 
אילן לוקאץ' הגיב לה: "לפני 30 שנה גיא זוהר עשה מזה אידיאולוגיה וטען שלפסוסים ובעיקר הדרך החיננית שלו לצאת מהם מוציאים אותו אנושי. לפנינו הדגמה טובה של הרעיון. (ובונוס "בטח כיף איתך במסיבות": לפסוס היא מילה לטינית אבל הריבוי שלה איננו lapsi אלא גם לפסוס)".
אלמוג בוקר מחדשות 13 גם ניסה לרכך: "אלופה תמיד" והעיתונאי יוסי דוידוב הוסיף: "אני מת עלייך נטעלי". גם אפרת לכטר מחדשות 12 כתבה לה: "אלופה" שאר העוקבים הצטרפו לברכות לנטעלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה