תקשורת ומדיה

פדיחה בחדשות 12: כדורגלן ליגת העל הוצג בדרך הזויה

הזוי. דולב אזולאי, שחתם לאחרונה במכבי פתח תקווה ורשם 65 הופעות בליגת העל בה שיחק עוד בעונה שעברה בהפועל נוף הגליל, הוצג כ"מתגורר באוטובוס בחצר ביתו" במהלך אייטם על מחירי הדיור בתכנית שש עם עודד בן עמי 
מערכת ice |  4
דולב אזולאי (צילום פרטי)
אירוע מוזר התרחש הערב (שני) בחדשות 12. במהלך התכנית שש עם עודד בן עמי, עלה לשידור דולב אזולאי בן ה-24, תושב המושב ציפורי על יד הכינרת, לאייטם נוסף על מחירי הדיור בישראל, כשהוא מדבר על כך שעל מנת להתמודד עם הבעיה, הוא גר באוטובוס בחצר הוריו. אלא שיש פרט חשוב על המרואיין שככל הנראה נעלם מעיניהם של תחקירני התכנית. 
דולב אזולאי הוא כדורגלן מקצוען שמשחק כיום במכבי פתח תקווה, כאשר בעונה האחרונה שיחק בהפועל נוף הגליל בליגת העל בעמדת הבלם. "החלטתי שאני רוצה פרטיות ובהתחלה אמא שלי העלתה את הרעיון של רכבת וזה ירד מהפרק כי זה לא הסתדר" סיפר אזולאי על הדרך היצירתית בה בחר להתמודד עם מחירי הדיור, "אחרי זה הגיע רעיון להשתמש באוטובוס של אגד, הבאנו אותו עם גרר, שיפצנו אותו. אנחנו פה (מושב ציפורי) פחות מרגישים את מצוקת הדיור, אבל כן, זה יכול להיות אחלה פתרון" הוסיף. 
לאחר מכן, ערך אזולאי "סיבוב קצר" לעודד בן עמי באוטובוס, בו הציג לו כדורגלן מכבי פתח תקווה את המגורים שלו באוטובוס, שכוללים סלון, מטבח, שירותים, ואף ציין כי הוא "מרוצה מאוד". 
אזולאי (24) הוא בלם שגדל במחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל, ששיחק בין השנים 2018 עד 2021 במכבי נתניה, במדיה רשם 59 הופעות ואף כבש שני שערים. בסך הכל, לבלם, שחתם לאחרונה במכבי פתח תקווה מהליגה הלאומית, יש סכום נכבד של 65 בליגת העל, מה שככל הנראה לא עניין את תחקירני התכנית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נצלן זה, מה אתם עאמות?
    צחי אבן גבירול 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם בשביל פרסום. הוא בעצם ניצל את חדשות 12 וגם אתכם אייס
    סגור
  • 3.
    עד מתי תמשיכו להתקשקש עם ה"כתבה" הזו?
    רזי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחסכו מעצמכם את הבושה. מחקו את ה"כתבה" המביכה הזו... ולטובתכם - יפה שעה אחת קודם!
    סגור
  • 2.
    זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי
    סבטלנה 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ל"ת
    סגור
  • 1.
    אתם מתלוננים על חוסר מקצועיות? חחחחחחח
    אופיר 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עיתונות מקצועית הייתה מבקשת את תגובת נשוא הכתבה (להלן חדשות 12)
    סגור