ויראלי
בתור לדיוטי פרי: צעק על אוטיסט ועשה לו שיימינג
שקד הופמן, צעיר אוטיסט שעובד כמוכר בחנות ג'יימס ריצ'ארדסון בדיוטי פרי בנתב"ג, נתקל בלקוח גס רוח שהעליב אותו בקולניות: "אתם חיים עלינו, אתם צריכים לטפל בנו קודם!". הצעיר פרסם את סיפורו בפוסט נרגש
התור לקופה יכול להיות חוויה מתסכלת ללקוחות, בטח אם זה בדיוטי פרי וממהרים לטיסה. אבל זו עדיין לא סיבה להתבהם לזולת, בטח לא כשהזולת הוא נער אוטיסט.
צעיר בשם שקד הופמן, שעובד כמוכר בדיוטי פרי, פרסם את הפוסט הבא וגולל את סיפורו: "שלום לכולם. אני שקד הופמן, בן 18 ואוטיסט. בשנה האחרונה הייתי בהתנסות תעסוקתית של 4 שעות בשבוע בג'יימס ריצ'ארדסון בפיקאפ (מי שמביאים לכם את השוקולדים כשאתם חוזרים מחו"ל) ולאחרונה, סיימתי ביה"ס והתחלתי לעבוד משמרות מלאות.
"קרה לי מקרה היום, 18.7.22, שבו הבנתי שאנשים כבר איבדו את היכולה ההבנה והסובלנות: אני בכל השנה האחרונה כשהייתי בתעסוקה וגם עכשיו כשזו כבר עבודה, חייכתי כל הזמן, שאלתי איך הייתה הטיסה ומאיפה היא הייתה, גם כשלא היה לי כוח וגם כשידעתי. כי זה אני. כל פעולה שעשיתי הסברתי ללקוח כדי שלא תהיה לו עמימות ותחושת של "עובדים עליי"
"אז ככה, בפיקאפ יש 2 תורים: זהב (מהיר לאלו שקונים המון), ורגיל. היום היינו מעט אנשים במשמרת, כי אין כוח אדם. היה המון אנשים בתור הרגיל שהמתינו וכ-3 בזהב. היינו 2 עובדים שחילקו לתור הרגיל ועובד 1 שחילק לזהב. לפתע מישהו בתור הזהב החל לצעוק: "למה יש רק 1 שמחלק לזהב?!" ואני, אחרי שעות של עמידה על הרגליים, הגבתי בשיא הנעימות: "אין לנו כוח אדם". האיש התחיל להתלהם ולצעוק: "מה זה אין כוח אדם?! אתם חיים עלינו הזהב, אתם צריכים לטפל בנו קודם!" ועוד מילים לא נעימות שאחסוך מכם.
"ואני? אני נשברתי, צעקתי עליו: "אתה מוזמן לבוא לעבוד פה!" הוא מיד הוציא את הפלאפון שלו, הוציא מילה ודיבר כאילו לא צעק וקילל לפני רגע: "אני לקוח זהב, ועובד פה בג'יימס ריצ'ארדסון פה צועק עליי". באותו רגע אחראי המשמרת בדיוק לא היה והבחור צילם אותי מול תור שלם של לקוחות שגם הם חיכו לחבילה שאביא להם והוא חסם את התור וצילם.
"באותו רגע הבנתי שאנשים איבדו את יכולת ההבנה והסובלנות. הסברתי לבחור שאני אוטיסט וזה לא עזר. גם אם לא הייתי אוטיסט, זה לא היה משנה. אני בטוח שאתם לא הייתם מרגישים נעים אם זה היה קורה לכם, והייתם בלחץ. אז דמיינו מה קרה לי כאוטיסט שהכל אצלו מוגבר. שירתתי את הלקוחות שהיו בתור לאחר שהבחור נעלם עם החבילה שלו עם חיוך כאילו לא קרה כלום.
"ברגע שהתור הסתיים, פרצתי בבכי. הרגשתי שעולמי חרב עליי, שעכשיו אף מקום עבודה בעתיד לא ייקח אותי. פניתי לאחראי משמרת שהגיע לאחר המקרה וביקשתי לצאת. ניסו להרגיע אותי אבל לא יכולתי. לאותו אדון שצילם- אני מקווה שאתה שמח. החבילה שלך בידייך, הקניות שלך בטוחות והרסת לי את כל היום וכנראה גם את השבוע הקרוב.
עוד ב-
"ומכם, מי שקרא את הפוסט עד פה, אני מבקש דבר אחד- תבינו. תדעו שאנחנו עושים כל שביכולתנו כדי שהקניות יגיעו אליכם בשלום כשאתם חוזרים. אנחנו שעות על הרגליים בשבילכם. לפני שאתם שולפים את הפלאפון, תבינו שיש אנשים שקשה להם ועושים הכל כדי לעשות את התפקיד כמו שצריך. גם אם לוקח לי יותר לאט, או בדיוק הבאתי למישהו אחר את החבילה וקראתי לאדם שבתור הרגיל ולא בזהב, כי האחראי משמרת ביקש ממני להביא לאנשים שבתור הרגיל, תדעו שאני עושה הכל כדי לעזור לכולם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לעצור מיד את מי שקילל (ל"ת)אחד 07/2022/19הגב לתגובה זו0 0סגור



