ויראלי

ארא"ל סגל לגנץ ולכוכבי: "נבלה נעשתה בישראל, אל תשתקו"

העיתונאי הפופולארי מצייץ לשר הביטחון ולרמטכ"ל וקורא להם לא להתעלם ולטייח את אונס החיילת הסוהרת על ידי האסיר הביטחוני בכלא גלבוע 
מערכת ice |  1
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
מגיש ערוץ 14 ורדיו 103FM, העיתונאי אראל סג"ל, קורא לרמטכ"ל כוכבי ולשר הביטחון גנץ לא לעצום עיניים בפרשת אונס הסוהרת לשעבר על ידי האסיר הביטחוני שהתרחשה בכלא גלבוע.
סג"ל, ששיעורי ההאזנה לתוכניתו ב-103FM זינקו בכ-29 אחוזים בחצי השנה האחרונה, כתב בטוויטר: "מצופה מהרמטכ"ל ושר הביטחון להתייחס לסיפור אונס החיילת בכל החומרה הנדרשת. נבלה נעשתה בישראל זה לא יכול לעבור בשתיקה. שקט הוא רפש".

 
החיילת פתחה בימים אלה קמפיין מימון ההמונים שבו כתבה: "שמי הילה, (שם בדוי), גדלתי במשפחה ציונית וחונכתי לאהבת המולדת. התגייסתי לצה״ל כדי לשרת את המדינה האהובה שלנו וביקשתי לשרת בתפקיד משמעותי בטחוני ורגיש כסוהרת של אסירים ביטחוניים מסוכנים, אויבי המדינה מארגוני טרור".
"התנדבתי לשרת בשב"ס ועברתי קורס סוהרות שנמשך מספר חודשים, וככל חיילות צה"ל שמושאלות לשב"ס כסוהרות, הוצבתי להשגיח ולשמור על אויבי המדינה - האסירים הביטחוניים שעשו הכל כדי למחוק את קיומה של מדינת ישראל ורצחו יהודים. לרוע מזלי, מכל בתי הכלא, הוצבתי בכלא גלבוע, שם כלואים המסוכנים שבמחבלים, כלא עם מקסימום שמירה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה סוהרות משרתות בכלא של מחבלים??!!
    אזרח מודאג מאוד 07/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מספיק סוהרים גברים? מציבים בכלא של אסירים בטחוניים סוהרות, למה?! זה לא יתכן. את כל בית הכלא הזה צריך לבנות מחדש ולפטר את כל הפיקוד. זה מצב בלתי נסבל. כל פיקוד הכלא צריך לעמוד למשפט.
    סגור