ויראלי

רוסלנה רודינה עולה להתקפה: "חובבי מרמור, התססה, סוף לקרקס"

כוכבת הריאליטי לשעבר יצאה נגד תגובות שקיבלה על דבריה 'בדוח היומי' של האח הגדול: "הפייבוריט שלי נכון לרגע זה הוא שחף, אז לכל חובבי התססה ומרמור ופירוש סיטואציה לקויה מקווה שהתשובה שלי מספיק ברורה. ויתרה מכך, חלק מהיות בפאנל זה להביע את דעתי על מה שאני רואה משם וחושבת ולא את דעתכם"
מערכת ice | 
רוסלנה רודינה בקמפיין לנעלי SCOOP (צילום עידו לביא)
רוסלנה רודינה הבהירה היום (רביעי) את דבריה ב'דוח היומי' של האח הגדול, כאשר היו מי שהבינו כי בר היא הפייבוריט שלה לזכייה, אך לדבריה לו זו האמת והיא חשפה מי כן מקבל אצלה את העידוד כל הדרך לזכייה.
רודינה כתבה בסטורי: "היוש, בעקבות כמה שטויות שאנשים כנראה לא הבינו שהיה בדוח היומי אתמול, אתן חידוד כי כל אחד פירש סיטואציה לפי נוחיותו בלבד וכמובן שלא אתן לזה יד. נשאלתי שאלה פשוטה, מי לדעתי יהיה בגמר, עניתי בר. עד כה סבבה? יפה. נאמר שבר הפייבוריט שלי? נאמר מפי שהיא עדיפה עליי יותר מעל טליה? לא!!! אז בואו נעשה סוף לקרקס הזה".
 
עוד הוסיפה: "בר תהיה בגמר כי לדעתי זה הפורמט של האח הגדול והיא מתאימה לשם. לא על פי החלטתי, אין לי שום דבר נגד אף דייר. אבל הפייבוריט שלי נכון לרגע זה הוא שחף, אז לכל חובבי התססה ומרמור ופירוש סיטואציה לקויה מקווה שהתשובה שלי מספיק ברורה. ויתרה מכך, חלק מהיות בפאנל זה להביע את דעתי על מה שאני רואה משם וחושבת ולא את דעתכם".
לסיום תקפה:" תמיד תהיה מחלוקת כי לכל אדם יש את התומך/פחות שלו. אז כנסו לפרופורציות כי אמשיך לומר מה שאני חושבת, בשביל זה קוראים לי לשידורים ואתם תלמדו להקשיב ולחבר נכון את הדברים ולא להמציא המצאות. יום מקסים ונתראה ביום שני ומקווה שתפסיקו לעשות סתם מלחמות ביניכם, מיותר לגמרי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה