ויראלי

גופתו של ילד בן 5 נמצאה במזוודה; אמו חשודה ברצח

שתי נשים מאינדיאנה ארה"ב חשודות ברצח של ילד בן 5, לאחר שגופתו נמצאה במזוודה. אחת מן הנשים, שטרם נתפסה, היא אמו של הילד אשר פרסמה לאחרונה בפייסבוק שבבנה קיימת ישות שטנית
מערכת ice | 
מזוודה (צילום unsplash)
דיווחים על מקרי רצח הזויים למדי לצערנו לא מפסיקים להגיע מארה"ב וכעת ידיעה חדשה וכואבת נחשפת במדינת אינדיאנה, במסגרתה אם בת 37 חשודה בהתעללות, הזנחה ורצח של בנה בן ה-5 אשר גופתו נמצאה בתוך מזוודה ולגמרי במקרה.
על פי דיווחי המשטרה המקומית, גופתו של הילד קיירו עמר ג'ורדן נמצאה במקרה על ידי מלקט פטריות ב-16 לאפריל באזור מחוז וושינגטון. לאחר בדיקה התגלה כי הילד נפטר עקב חוסר איזון משמעותי בנוזלים ומינראליים, שכנראה נבע מבעיות מעי או הקאות, שהם עצמם נבעו ממקרה קיצוני של התייבשות. טרם נמצא הילד הוא לא דווח כנעדר ועל פי הנתיחה שלאחר המוות התברר כי מת כשבוע לפני שנמצאה גופתו.
 
על פי המשטרה כל מה שיש בידה במקרה זה הן הראיות שעל המזוודה בלבד ובהתאם לכך נמצאו על השקיות שעטפו את גופת הילד טביעות אצבע של אמו ושל אישה נוספת בשם דון איליין קולמן. קולמן נעצרה לפני כשבוע בחשד להתעללות ורצח של הילד, שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו השישי השבוע. אין עדות כי היה קשר משפחתי בין השניים. 
אמו של הילד, דז'ון לודי אנדרסון, נמצאת במנוסה מכוחות המשטרה ועל פי ההערכות כברה על פני מדינות רבות בארה"ב על מנת שלא להיעצר. חברתה למעשה הרצח שוחררה לפני זמן מה מהכלא בגין מעשה גניבה, שלאחריו שיתפה בפייסבוק שהיא צריכה להרוג ולהחלים. 
אמו של הילד גם היא שיתפה פוסטים מטרידים בפייסבוק בהם כתבה על קסמים, גירושי שדים ואף כתבה שבבנה חיה ישות שטנית. בעת זו המשטרה פרסמה תמונות של האם במנוסה וביקשה עזרה מהציבור באיתורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה