ויראלי

איציק סעידיאן חוזר לחייך: אחרי שיקום ארוך - כך הוא נראה היום

איציק סעידיאן, לוחם גולני לשעבר שהציל את עצמו מול משרד הביטחון במחאה כאקט של מחאה ותסכול על רקע הטיפול הכושל בו כהלום קרב מצידה של מערכת הביטחון, חוזר לחייך ובגדול. צפו בתמונות המרגשות
מערכת ice |  2
איציק סעידיאן (צילום עידו איזק אינטסגרם)
איציק סעידיאן, לוחם גולני לשעבר, שכזכור ריגש את מדינת ישראל על רקע החלמתו, זאת לאחר שהצית את עצמו כאקט של מחאה ותסכול על רקע הטיפול הכושל בו כהלום קרב מצידה של מערכת הביטחון, חוזר לחייך ובגדול.
עידו איזק, צלם במקצועו, העלה סדרת תמונות עם איציק סעידיאן בו הוא נראה מחוייך ומאושר, והוסיף לכך פוסט בו הוא כתב: "התרגשתי מאוד, אין לי מילים לתאר את האושר של לראות אותך הולך ומחייך את חיוך הקסם שלך...זה שאפילו צחקנו על הכל רק מחזק כמה אמיץ, גיבור, ונס מהלך אתה איציק. ונסכם בתמונות אש. אוהב אותך".
מי שהתייחסה לכך היא כתבת חדשות 13, סיון כהן, שהעלתה סדרת סטורים ובהם היא כתבה בהתרגשות: "התמונה הזאת היא נצחון החיים! נס! לא פחות. השמיים הם לא הגבול. הם רק ההתחלה. איציק סעידיאן, שלחם והקריב את נפשו וגופו פעמיים - פעם ראשונה בשדה הקרב, ובפעם השנייה מול אגף השיקום של משרד הביטחון והעיר את המדינה למחדל החיילים הפוסט טראומתיים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איציק סעדיאן תהייה בריא ותחייך כל החיים.
    מיכל 01/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה אושר ובריאות ותמשיך לחייך ולחיות את החיים...
    סגור
  • 1.
    איציקסעידיאן
    רחל 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה כיף לראות אותך מחייך שאפו אחד גדול שתמשיך לחייך כל נח איציק איזה כיף לראות אותך מחייך שאפו אחד גדול כל הכבוד שתמשיך לחייך כל החיים שלך בריאות
    סגור