ויראלי

זוכת האח הגדול זועמת: "למה אין צדק לילדים שחורים?"

זוכת 'האח הגדול', תקווה גדעון, הגיבה בזעם לוויתור על אישום ההריגה נגד הנהגת שחשודה בדריסתו למוות של הילד רפאל אדנה ז"ל בן ה-4: "התיק נסגר כאילו חייו שווים לקליפת השום, למה אין פה צדק?". טיטי איינאו תקפה: "איך בית משפט, שאמור לעשות צדק, עושה את ההפך הגמור? האם זה בגלל שרפאל שחור ולכן חייו לא נחשבים מספיק? לא נשקוט, נצא לרחובות אם צריך"
תום נחום |  2
תקווה גדעון (צילום אינסטגרם)
שלושה חודשים אחרי דריסתו ומותו הטרגי של הילד רפאל אדנה ז"ל בן ה-4 בנתניה ולאחר שרק אתמול (שני) הפרקליטות החליטה להגיש נגד הנהגת הדורסת כתב אישום בגין הפקרה ולוותר על אישום ההריגה, הרוחות סוערות, כאשר זוכת 'האח הגדול' תקווה גדעון וכוכבת 'הישרדות' ו'האח הגדול', הדוגמנית ולשעבר מלכת היופי של ישראל, טיטי איינאו, הגיבו בזעם גדול להחלטה.
תקווה גדעון אמרה על כך: "שמתי לב למשהו מאוד עקבי. מי שצועק 'צדק לילדים' לא מכליל צדק לילדים שחורים. התיק נסגר כאילו חייו שווים לקליפת השום. אם הילד הזה היה בן של מישהו מפורסם גם אז היו סוגרים את התיק? איך ההורים יכולים להמשיך בחייהם בידיעה שמי שלקחה להם את הדבר הכי חשוב ויקר בעולם, מסתובבת חופשי ולא שילמה את המחיר? למה אין פה צדק?".
 
טיטי איינאו אמרה: "איך במדינה שבה יש חוק ובתי משפט, אישה שהורגת ילד קטן ובורחת יוצאת מזה נקי! איך בית משפט, שאמור לעשות צדק, עושה את ההפך הגמור? האם זה בגלל שרפאל שחור ולכן חייו לא נחשבים מספיק? האם זה בגלל שהמשפחה שלו רגילה ולא מקושרת לשוטרים או שופטים? לא נשקוט עד שייעשה צדק לרפאל. נצא לרחובות אם צריך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא תואשם בהפקרה, לא בהריגה
    מיקי 08/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אין שום קשר לצבע העור. במקרה הנוראי הזה הילד נפל אל הכביש, לנהגת לא היתה שום אפשרות להימנע מלדרוס אותו…. ולכן האישום אינו הריגה. זה מוות נוראי אבל אין פה ענין של גזענות …
    סגור
  • צדק צדק תרדוף!
    אין שם 08/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילד נפל על הכביש ? האם אתה מודע לזה שהנהגת פגעה בשלושה אנשים :אחיו הגדול בן ה-7 ( באורח קל ) , הסבא נפצע, רפאל ז"ל נפצע באורח קשה, פגיעה קשה בגזע המוח. הנהגת לאחר התאונה הפקירה ילד בן 4.5 לגסוס.חשוב לציין כי הפוגעת היא רופאה במקצוע, כרופאה מוות ודם הם לא עניין זר. אך במקום להושיט יד, הגברת שיבשה מהלכי חקירה , נסעה למוסך לטשטש ראיות , טענה כי אמה בת ה-70 היא הנהגת בתאונה. אני מסכימה איתך שזה קשור בצבע העור בלבד! הפרקליטות הודיע למשפחה כי חוזרת בה מכתב אישום,וכי הנאשמת לא תעמוד לדין אבל במקרים הקורבנות העבירה משתייכים לאליטה הכלכלית או המשפטית כמו במקרה של שופט ביהמ"ש העליון בדימוס מישאל, טל מור קיבל את העונש המרבי. כשבנו של אבי נשר , נהרג בתאונת פגע וברח מהדורות החדשות של כל הערוצים ( 11,12,13 ) לא הפסיקו לפמפם + תוכנית בכאן 11 "זמן אמת כנאשם השליך נעל על כבוד נשיאת ביהמ"ש העליון בדימוס, דורית ביניש, המשליך נעל נשלח ל-3 שנות מאסר. אם כך המסקנה היא אם אתם משתייכים לשמנה והסלתה של החברה הישראלית תהיה בטוח שהצדק יראה וישמע , אם אתה משתייך לקבוצת מיעוט או משייך לפריפריה החברתית הדין
    סגור