עסקי ספורט

עומרי כספי חושף עבר מסובך: "הרגשתי לבד ואבוד, ריקנות וכאב"

כוכב הכדורסל סיפר: "כשהייתי ביוסטון רוקטס, התחלתי להרגיש שאיבדתי את הדרך. הייתי באמצע שנות העשרים שלי ועדיין רווק. חגגתי עד מאוחר בלילה, ישנתי עד מאוחר ביום. הרגשתי לבד, הרגשתי אבוד. הגעתי לפסגה של הספורט שלי, אבל עמוק בפנים הרגשתי ריקנות וכאב. הייתי כמו עלה נישא ברוח"
מערכת ice |  2
עומרי כספי (צילום פייסבוק/ עומרי כספי)
אין ספק שכוכב הכדורסל עומרי כספי רשם קריירה אדירה, כאשר בילה עשר שנים ב-NBA והיה לישראלי הראשון שמגיע לליגה הטובה בעולם. ובטור שכתב לאתר "Jewish Priorities" הוא סיפר גם על הימים הפחות טובים שלו.
כספי חשף: "בשנים הראשונות שלי ב-NBA הייתי מוצף, חייתי באמריקה, הרווחתי מיליונים בגיל 21 והייתי נרגש מכך שיכולתי לשחק עם הטובים ביותר. זה הטביע את הכל. אבל בערך לאחר ארבע שנים, כשהייתי ביוסטון רוקטס, התחלתי להרגיש שאיבדתי את הדרך. הייתי באמצע שנות העשרים שלי ועדיין רווק. חגגתי עד מאוחר בלילה, ישנתי עד מאוחר ביום. הרגשתי לבד, הרגשתי אבוד. הגעתי לפסגה של הספורט שלי, אבל עמוק בפנים הרגשתי ריקנות וכאב. הייתי כמו עלה נישא ברוח".
 
כספי כתב גם: "בערך בתקופה הזו פגשתי ילד בבוסטון, והמילים שלו לא עזבו אותי. גרמתי לו להיות גאה בכך שהוא יהודי, אבל איזה מן יהודי הייתי בעצמי? אז התחלתי לבקר בבתי חב"ד בערים שונות, לאכול כשר ובשלב מסוים אפילו קניתי סט תפילין. התמכרתי לתפילין".
לסיום סיפר: "אחד הדברים הכי טרגיים ב-NBA הוא לראות איך שחקנים צעירים לא יכולים להתמודד עם כל כך הרבה כסף בגיל כל כך צעיר, זה כמו ילד בן 18 שזוכה בלוטו. ללא מנחה וללא משמעת הכסף נעלם מהר. כשהגעתי לליגה 75% מהשחקנים הפכו למרוששים בתוך חמש שנים מהפרישה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא הבנתי מה הוא חידש (ל"ת)
    כוכבית 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עומרי כספי
    איציק זוארץ 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזה קוראים איבוד זהות
    סגור