עסקי ספורט

הפרויקט החדש והמפתיע של משרד הספורט לצמצום פערים חברתיים

שיתוף פעולה ייחודי של המשרד עם עיריית ירושלים והמשרד למורשת העיר יובילו להקצאת מיליוני שקלים להקמת קריית ספורט חדשנית במזרח העיר. ומה התקציב שקבעה הממשלה?
מערכת ice | 
מזרח ירושלים (צילום ויקיפדיה)
הקמת מתקני ספורט חדשים בבירת ישראל בכלל ובמזרח העיר בפרט אינה דבר של מה בכך. לאחר שנים רבות של הזנחה בכל הקשור למתקנים, יוצאת כעת לדרך תוכנית רחבת היקף להקמת קריית ספורט חדשה במזרח ירושלים.
מדובר בשיתוף פעולה ייחודי בין משרד התרבות והספורט, בראשות השר חילי טרופר, משרד ירושלים בראשות השר זאב אלקין ומורשת ועיריית ירושלים. בין השאר, כולל הפרויקט הקמת מגרשי כדורגל, מתקני כושר חדישים ואולם ספורט רב תחומי, שייועד לכדורסל ולענפים נוספים.
שלושת הגופים אישרו את הפרויקט, שמוערך במיליוני שקלים, כאשר היהלום שבכתר יהיה האולם הרב תחומי על שטח של 14 דונם באזור ראס אל עמוד. מהאולם צפויים ליהנות הן ילדי בית הספר במקום והן כלל הקהילה במזרח ירושלים.
 
מטבע הדברים, לפרויקט צפויות השלכות רבות הרבה מעבר לספורט פרופר. מעבר לחידוש התשתיות המוזנחות במקום, האוכלוסייה המדוברת סובלת רבות ממחסור במתקני ספורט ומשחק, וכפועל יוצא בני הנוער מדרדרים לאלימות ושתיית אלכוהול, כך שמדובר ברצון מקיף של כל הגורמים המעורבים לחולל שינוי בכל הנוגע לספורט בשכונות הערביות במזרח העיר.
חשוב לציין כי הפרויקט המשמעותי הוא תוצאה של החלטת ממשלה לצמצום פערים חברתיים כלכליים במזרח ירושלים, הנמצאת תחת ניהולה של משרד ירושלים ומורשת שעומד בראשו השר זאב אלקין. אותה החלטה הובילה לתקציב מרשים של כ-2.1 מיליארד שקל על פני חמש שנים, כאשר מעבר לספורט יינתן דגש על תחומים נוספים, דוגמת חינוך, מסחר ותעסוקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה