עסקי ספורט

הפועל חיפה: מוזיאון האוהדים יוקם, זה איש העסקים שיממן

האוהדים ועיריית חיפה פנו לבעלי המועדון, יואב כץ, אך טרם קיבלו תשובה חיובית להקמת מוזיאון למועדון האדום הפועל חיפה. לכן, האוהדים יעקפו את הבעלים ויקימו עמותה שתקים את המועדון. העירייה תתקצב במיליון וחצי שקל, וגם אנשי עסקים יצטרפו
מערכת ice | 
אוהדי הפועל חיפה (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
אוהדי הפועל חיפה יקימו סוף סוף מוזיאון הנצחה למועדון הכדורגל, וזאת למרות שבעלי המועדון, יואב כץ, לא מאפשר זאת. בנוסף: העירייה תתקצב את המוזיאון במיליון וחצי מיליון שקל.
בהפועל חיפה ראו כיצד הקבוצה היריבה, מכבי חיפה, התקיימה בהקמת מוזיאון באצטדיון בסמי עופר, כאשר ביום רביעי הקרוב ייחתם הסכם בין בעלי המועדון יעקב שחר ובין ראש העיר עינת קליש, על הקמתו.
 
על פי הפרסום של איציק גולדשטיין במיינט, אוהדי הפועל חיפה ינסו לעקוף את עמדת בעלי המועדון, יואב כץ, שעד כה לא נענה לפניות האוהדים להקמת המוזיאון, ויקימו אותו בלעדיו. הנקמה: תיעוד ההיסטוריה של המועדון האדום עד לתקופתו של כץ.
בין היוזמים, עורך הדין יואל גולדברג ששימש בעברו כיועץ המשפטי של הקבוצה, שסיפר כי פנו אליו שחקני עבר במועדון כמו גם אנשי עסקים כמו יוסי אנטורג ויובל כצנשטיין שהתעניינו בנושא, וכי מבחינה משפטית, לדבריו, האוהדים רשאים להקים עמותה לצורך הקמת המוזיאון - גם אם בעלי הקבוצה אינו מאפשר זאת. עוד חשף כי איש העסקים, הקבלן, ניסים ביליה יהיה אחד התורמים החשובים למימיון המוזיאון.
"מוזיאון אוהדי הפועל חיפה 1924-2004" יתעד את ההיסטוריה של המועדון, אבל לא רק בכדורגל, כפי המוזיאון של מכבי חיפה, אלא יעסוק גם בענף הכדורסל ובכלל ההישגים של הפועל חיפה. בנוסף ייבחרו 11 הגדולים שיקבלו פסלי שעווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה