עסקי ספורט

הכדורסלן שעלה לשחק עם שם סבתו ניצולת השואה בגרמניה

יובל זוסמן ותמיד בלאט, צמד הכדורסלנים הישראלים שמשחקים באלבה ברלין הגרמנית, הביעו הזדהות סמלית עם יום הזיכרון לשואה ולגבורה כשעלו לשחק כשהם עונדים סרטים שחורים בניצחון על המבורג בליגה, זוסמן עלה לשחק עם שמה של סבתו ניצולת השואה על גבו 
מערכת ice | 
יובל זוסמן ותמיר בלאט (צילום אינסטגרם)
אירוע סימבולי התרחש הלילה בבירת גרמניה, ברלין. יובל זוסמן ותמיר בלאט, צמד הכדורסלנים הישראלים שמשחקים בשורות אלבה המקומית, עלו לשחק כשהם עונדים סרטים שחורים על גופיותיהם לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה
המשחק עצמו, במסגרת המחזור ה-33 של הבונדסליגה (הליגה הגרמנית), הסתיים בניצחון של אלבה 81:96 על המבורג. יובל זוסמן, נכד לניצולת שואה, הגדיל לעשות כשעלה לשחק עם גופיה שעל גבה שמה של סבתו, גסטרן. 
זוסמן כתב בסטורי שלו: "סבתא שלי ניצולת שואה. היא נולדה בפולין ועשתה את דרכה לישראל רק עם אחותה, כששתיהן היו נערות צעירות. אני מרגיש מאוד גאה שיש לי את ההזדמנות לשחק עם השם של סבתא שלי, גסטרן, על הגב ביום המיוחד הזה. זו האחריות שלי, הכבוד שלי והחובה שלי לייצג את משפחתי, את המדינה שלי ואת העם היהודי ואני אמשיך לעשות את זה תמיד".
בצד המקצועי, צמד הישראלים רשמו ערב מוצלח, כאשר תמיר בלאט בלט עם 12 נקודות, 2 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-18 דקות, כאשר זוסמן רשם 9 נקודות, 3 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-21 דקות. בזכות הניצחון, אלבה, אלופת גרמניה, התקרבה אל בון שבפסגת הליגה הגרמנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה