תקשורת ומדיה

חיים אתגר: "עבורי, השואה נמצאת ביום יום"

מגיש הטלוויזיה סיפר בגילוי לב על סבתו ואביו, ניצולי שואה: "סבתא ואבא שרדו. אחרי שכל המשפחה נרצחה, כולל אחיו התאום של אבא, הדוד סטפן, שהיה תינוק כשחייו נגדעו, סבתא ברחה מהגטו"
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום ויקיפדיה/ זוהר שטרית)
יום הזיכרון לשואה ולגבורה מביא עמו תגובות רבות מאנשי תקשורת, פוליטיקאים, וסלבריטאים. אחד מהם הוא חיים אתגר, שבפוסט מרגש באינסטגרם סיפר על סבתא שלו ואבא שלו, ניצולי שואה. 
"עבורי השואה הוא עניין יום יומי ואישי. סבתא, לילי-אמיליה יודקובסקי, ואבא, מיכאל אתגר, היו ניצולי שואה. המשפחה שלהם ושלי נטבחה בגטו ורשה ובמחנות ההשמדה. בירייה ובגז. כמו רבים מאחינו ואחיותינו" סיפר אתגר.
"סבתא ואבא שרדו. אחרי שכל המשפחה נרצחה, כולל אחיו התאום של אבא, הדוד סטפן, שהיה תינוק כשחייו נגדעו, סבתא ברחה מהגטו. שנים נעה ונדה עם אבא שלי על הידיים, מצוידת בתעודות ושמות מזויפים".
"פליטים בארצם-פולין. איך חיית כך בפחד תמידי כשהמוות ארב לך ולתינוקך הקטן? איך דאגת לאוכל עבורו? וכמה אומץ נדרש ממך כדי שתצליחי להשאיר את אבא בחיים? השאלות והמחשבות על מה שהם עברו הפכו לי קשות כפליים אחרי שהפכתי בעצמי להורה. לא פעם אני תוהה אם אני הייתי מצליח להציל כך את משפחתי. אין לי תשובה. כל מה שנותר לי הוא לעשות להעריץ אותה ולהנציח- בתי הבכורה מיכאלה, נקראת על שם אבא, והקטנה שלי, אמיליה, על שם סבתא הגיבורה והנועזת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה