עסקי ספורט

זהבי, אצילי או ויטור: מי השחקן הכי משתלם בישראל?

ערן זהבי מתקרב לחתימה במכבי ת"א, וזה בדיוק הזמן שלנו לבדוק - זהבי, עומר אצילי, מיגל ויטור, צ'יירון שרי וברנדלי קובאס. מי השחקנים הכי משתלמים בליגה, ומי "עוקצים" את הקבוצות שלהם עד תום?
רעי שני | 
מיגל ויטור, ערן זהבי ועומר אצילי
ערן זהבי מתקרב לחתימה במכבי ת"א ועשוי להיות אחד משוברי השוויון המשמעותיים בליגה. משכורתו של זהבי תעמוד על 1.2 מיליון יורו, הסכום הגבוה ביותר ששולם לשחקן בליגת העל, וזה בדיוק הזמן שלנו לבדוק - מי השחקנים הכי משתלמים בליגה, ומי "עוקצים" את הקבוצות שלהם עד תום?
האם באמת החתימה של זהבי משתלמת? הכוכב כבר בן 35 ולא נשאר לו שנים רבות לתת בקריירה, אבל כאן נגמרים המינוסים. מדובר בסקורר הגדול ביותר שיש לכדורגל הישראלי להציע כשעל הדשא הוא עשוי לשדרג את הצהובים בכמה רמות. בנוסף, מכבי ת"א עשויה לנפץ את שיא המנויים שלה שעומד על כ-18 אלף וחצי מנויים, כשהיא עשויה למכור מעל ל-20 אלף. כל זה לפני שדיברנו על מכירות של חולצות של הכוכב, כך שגם אם במגרש תהיה אכזבה, מבחינה כלכלית אין ספק שזו העברה משתלמת למכבי.
עוד שחקן שמשתכר במשכורות אסטרונומיות אך כפי הנראה לא משתלם בשום צורה הוא ברנדלי קובאס. הקשר שהגיע למכבי ת"א בשנה שעברה משתכר ב-500 אלף יורו, אך בפועל הוא לא מצדיק אפילו חצי מהמשכורת על המגרש. קובאס שיחק בעונה שעברה בסך הכול 20 משחקי ליגה מתוך 36 בהם כבש שלושה שערים. לעומת זאת, עומר אצילי, הכוכב הגדול של הליגה, שכבש בעונה שעברה 18 שערים ובישל 9 שערים ב-24 משחקי ליגה בלבד והוליך את מכבי חיפה לאליפות שנייה ברציפות, משתכר בסך הכול ב-300 אלף דולר בעונה, סכום משתלם לכל הדעות.
 
חברו של אצילי לקבוצה והזר הטוב ביותר בישראל, צ'יירון שרי ההולנדי-סורינאמי, משתכר ב-450 אלף יורו. בעונה שרי האחרונה היה אחד מהברומטרים החשובים בזכייה של הקבוצה באליפות עם 6 שערים ו-6 בישולים ב-25 הופעות. אחרון חביב הוא מיגל ויטור, שקיבל אזרחות ישראלית לאחרונה והחל ללבוש את המדים של נבחרת ישראל. הבלם של הפועל ב"ש, משתכר במשכורת גבוהה של 320 אלף דולר בעונה. ויטור נמצא כבר 6 שנים בישראל, בהם זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ושני גביעי מדינה. ויטור הפך לחביב האוהדים ולאחד מהבלמים הטובים בישראל בשנים האחרונות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה