עסקי ספורט

הבן של מרים אדלסון מתחרט: מה יקרה להפועל ירושלים?

הבעלים החדש של הפועל ירושלים, מתן אדלסון, נחוש להוביל את המועדון האדום מהבירה ליורוליג, אך בשלב זה הקבוצה תשחק בסופו של דבר גם בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א: "היורוליג עדיין תישאר מטרה עיקרית שלנו, ואנחנו רק בתחילת דרך ארוכה"
תום נחום | 
מתן אדלסון (צילום באדיבות המצולם)
אחרי שסירב להתחייב להישאר בעונת 2023/24 בליגת האלופות של פיב"א ובכך ויתר על אירוח הפיינל פור של המפעל בירושלים, מתן אדלסון, בנם של שלדון אדלסון ז"ל ומרים אדלסון, הבעלים החדש של הפועל ירושלים בכדורסל, ששקל להחזיר את האדומים אחרי חמש עונות למפעלי היורוליג, כאשר ירושלים הגישה בשבוע שעבר בקשת רישום מוקדמת ליורוקאפ, נראה שמשהו השתנה ואדלסון החליט לבסוף להמשיך בכל זאת לעונה נוספת ושישית בליגת האלופות של פיב"א.
בכך, הקבוצה מהבירה ויתרה בשלב זה, או יותר נכון דחתה את החזרה של המועדון האדום מהבירה ל'חלום היורוליג' אותו אורי אלון לא הצליח להשיג בזמנו, מה שהוביל להחלטתו של אייל חומסקי, לאחר שאורי אלון לקח צעד אחורה על מנת להתעסק בעסקיו, לעזוב את היורוקאפ ולהעביר את הקבוצה למפעל המתחרה - ליגת האלופות של פיב"א, כאשר העונה האחרונה הייתה למעשה המוצלחת ביותר של ירושלים במפעל וכללה הגעה לגמר, אותו הפסידו שחקניו של אלכסנדר דז'יקיץ' בתוצאה 77:70 מול טלקום בון הגרמנית.
 
בעלי הקבוצה מתן אדלסון מסר בעקבות ההחלטה: "שקלנו את שתי האופציות שהיו מונחות בפנינו - ליגת האלופות והיורוקאפ. לאור ההערכה שהסיטואציה במפת הכדורסל האירופי צפויה להשתנות בשנים הקרובות, החלטנו להישאר בליגת האלופות לעונה אחת נוספת. היורוליג עדיין תישאר מטרה עיקרית שלנו, ואנחנו רק בתחילת דרך ארוכה. בחרנו להישאר במפעל שלא מפסיק לצמוח ולהעלות את רמתו מדי שנה, ואנחנו גאים להיות חלק מהצמיחה הזאת. ה-BCL הראו לנו המון כבוד ותשוקה אדירה ברצון להשאיר אותנו לעונה נוספת, ואנחנו שמחים להמשיך במפעל שבו הגענו עד מעמד הגמר בעונה שעברה".
כעת, על אף ההישארות בליגת האלופות בשלב זה, בבירה יקוו לעשות את קפיצת המדרגה ולספק תחרות ישראלית למכבי תל אביב ביורוליג בשנים הקרובות, כאשר המשימה יכולה להיות הרבה יותר 'אפשרית' כעת, עם הכסף הגדול אותו צפוי להזרים אדלסון ג'וניור למועדון, זאת כאשר אמו של מתן, מרים אדלסון, היא הישראלית העשירה ביותר בעולם, ומדורגת במקום ה-36 (האישה החמישית) ברשימת עשירי העולם של פורבס עם שווי מוערך של לא פחות מ-36.6 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה