עסקי ספורט

קומץ אוהדי הפועל ת"א ביזה את קורבנות המשטרה: "מתביישים"

אמש לפני משחק הכדורסל בין הפועל ב"ש להפועל תל אביב, ביזו אוהדי האורחת את דקת הדומייה לזכר שוטרים שנפלו ב-7.10, כאשר שרו שירים בגנות המשטרה, במועדון גינו את האירוע: "מתביישים ומתנצלים בפני המשפחה והשוטרים"
מערכת ice |  1
הפועל תל אביב וקבוצת שלמה (צילום עזרא לוי)
לאחר האירועים היפים שקיימו קבוצות הכדורגל לזכר קורבנות מתקפת הטרור ב-7.10, בסופ"ש חזרה ליגת העל בכדורסל גם כן לפעילות, אך שם נאלצו להתמודד עם אירוע מביש ולא נעים, כאשר קומץ מאוהדי הפועל תל אביב שהגיע למשחק בבאר שבע ביזה את הטקס שנערך לזכרם של שוטרים שנפלו באותה שבת שחורה וקיללו את המשטרה.
הפועל תל אביב גינתה את האירוע בהודעה רשמית: "מתביישים, ברצוננו להתנצל בפני המשפחה והשוטרים שאיבדו חברים רבים בהגנה על אזרחים בשבת השחורה. אנו נפעל על מנת שמקרה כזה לא יקרה שנית".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב על המקרה: "מגנה התנהגותם של קהל אוהדי הפועל תל אביב שביזו את זכרם של חללי משטרת ישראל ומשמר הגבול הקדושים שנפלו בהגנה על אזרחי ישראל. הנהלת איגוד הכדורסל צריכה להוקיע אותם ולהרחיקם מהמגרשים".
מנהלת הליגה הוציאה גם כן הודעה המגנה את האירוע: "אנו מצרים על התנהגותם של קומץ מאוהדי הפועל תל אביב ובטוחים שזוהי לא נחלת הכלל של אוהדי הכדורסל בישראל. אנחנו מתנצלים מעומק הלב בפני משפחות הנופלים שחירפו נפשם למען הגנת המולדת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דמיינו כיצד התקשורת הייתה מגיבה אם אלו היו אוהדי בית"ר
    יוסי 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חומר למחשבה
    סגור