TOP 5

היעד שלכם לחופשה הבאה? אלו הן 5 אוניות הקרוזים הטובות בעולם

מגזין התיירות הכתיר את חמשת חווית השייט המומלצות ביותר לשנת 2024. בין הזוכות: חוויה קולינרית ייחודית בלב ים, חנות הרולקס הצפה הראשונה ואולמות באולינג. מנכ"ל MSC שחברתו מופיעה ברשימה פעמיים: "מעניקים חוויה יוצאת דופן"
מערכת ice |  1
קרוז משפחות מאורגן (צילום MSC חול)
מגזין התיירות הנחשב Conde Nast Traveler פרסם את רשימת אוניות הקרוזים הטובות בעולם לשנת 2024. בין הקרוזים שברשימה: אונייה הכוללת את אחד מהפארקים הצפים הגדולים בעולם, שייט יוקרתי עם ספא ועוד. שתיים מהאוניות הנכללות ברשימה שייכות לחברת MSC Cruises הפועלת גם בישראל
1. Emerald Sakara מחברת Emerald Cruises
האונייה הראשונה ברשימה היא היהלום שבכתר  של חברת אמרלד. מדובר בחוויית קרוז ייחודית, משום שעל גבי האונייה הזאת מתקבלים רק 100 אורחים בכל פעם. האורחים בשייט זוכים לחוויה הדומה לשייט על גבי יאכטה פרטית, ולדברי המגזין הקרוז מטשטש את הגבולות בין היוקרתי לאולטרה יוקרתי. על הסיפון תוכלו למצוא ספה מיוחד ומרינה מצוידת. המחיר, באופן מפתיע, נמוך יחסית לקרוזים אחרים המציעים שירות דומה - החל מ-434 דולר לאדם ללילה. 
2. Explora I מחברת Explora Journeys (חברת בת של MSC) 
בקרוז הזה תוכלו למצוא את חנות הרולקס היחידה בלב ים. מדובר בשייט יוקרתי על גביי ספינת פאר עם 461 סוויטית, שכל אחת מהן כוללת מרפסת. על הספינה 18 מרחבי בילוי שונים הכוללים מסעדות, בריכת שחייה אינסופית ועוד. כל המסעדות המיוחדות כלולות במחיר, מלבד אחת - המארחת שפים מתחלפים בעלי כוכבים מישלן. בכל שלושה חודשים מתחלף השף האורח ויוצר תפריט חדש ועשיר עבור המסעדה שעל גביי האונייה. המחיר עומד על החל מ-650 דולר לאדם ללילה.
3. MSC Euribia מחברת MSC Cruises
אחת האוניות בעלות המראה הייחודי ביותר ברשימה. את קירות הספינה מקשטים ציורי קיר של האומן הגרמני אלכס פלמיג. האונייה שטה תחת המסר "#SaveTheSeas" המדגישה את המחויבות של החברה ליצור חווית קרוזים ברות קיימא בעידן ההתחממות הגלובלית, שמשפיע גם על תחום התיירות. היא האונייה הירוקה ביותר בצי האוניות של החברה, היא מונעת בגז טבעי נוזלי ומפעילה מערכות יחודיות לטיפול בפסולת ומים על הסיפון. כמובן שעל הספינה גם מרחבי בילוי מיוחדים לכל המשפחה - אולם באולינג, ספא, מסעדות ואפילו בר טעימות יין. 
מדובר בשייט זול יותר ביחס לקרוזים הקודמים שהוצגו, עם תג מחיר של 119 דולר לאדם ללילה. 
4. Oceania Vista מחברת Oceania Cruises
השייט משווק את עצמו כמי שמתאים במיוחד עבור חובבי האוכל והפודיז. על סיפון האונייה תוכלו למצוא מסעדת סטייקים יוקרתית, מסעדה המציאה ארוחה בת חמש מנות וכוללת התאמת יין מיוחדת ועוד. השנה מפליגה האונייה בים התיכון ותעצור במקומות כמו איסטנבול, אתונה ועוד. המחיר מתחיל מ-462 דולר לאדם ללילה. 
5. Silver Nova מחברת Silversea Cruises
האונייה החדשה ביותר בצי של החברה עם עיצוב א-סימטרי ייחודי. לספינה 11 קומות שונות, בריכת שחייה במי מלח שצופה על לב האוקיינוס ועוד. השייט הזה מתאים למבוגרים, ומציע בילויים כמו מסעדת יוקרה שמציגה את הטעמים המקומיים לפני ההגעה ליעד. המחיר לאדם ללילה מתחיל מ-521 דולר. 
אייל אטיאס, מנכ"ל חברת MSC בישראל מסר בהודעה לתקשורת בעקבות הזכייה של שתיים מאוניות החברה: "שמחנו לראות ששתי אוניות שלנו נמצאות ברשימת המומלצים המכובדת של מגזין התיירות הבינלאומי היוקרתי Conde Nast Traveler. מדובר בשתי אוניות חדישות שמעניקות לנוסעים חוויה יוצאת דופן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנו ספנות
    דלית ביזדם 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכול להיות שרויאל איריס אינה מופיעה בין 5 האוניות הטובות בעולם...בושה
    סגור