TOP 5

קניות באירופה: איפה הכי שווה לעשות שופינג?

אין כזה דבר טיול לאירופה בלי לעבור באחד ממרכזי הקניות השווים שנמצאים בכל מדינה ביבשת הזו. אלו חמשת מרכזי הקניות הכי שווים שיש באירופה
מערכת ice |  1
הגלריה מילאן (צילום ויקיפדיה)
הגלריה – מילאן, איטליה
כתובת: Piazza del Duomo, 20123 Milano, איטליה
"הגלריה", או בשמה הרשמי - Galleria Vittorio Emanuele II, הנמצאת במדינה שאולי הכי נושמת אופנה בעולם, היא אחד ממרכזי הקניות הוותיקים בעולם. הגלריה, שנקראת על שם המלך הראשון של ממלכת איטליה, ויקטור עמנואל השני, נמצאת במיקום מרכזי במילאן ונחשב לאחד האתרים הטובים ביותר לקניות בעולם. ללא ספק זהו מקום של יוקרה, ונמצאים שם חנויות מותגים וקוטור ברמה הכי גבוהה שיש. בין היתר אפשר למצוא שם חנויות של לואי ויטון, גוצ'י, ארמני, בורסלינו, לואיזה ספגנולי, בריק'ס, טוד'ס, סברובסקי ועוד מותגי יוקרה מהשורה הראשונה בעולם. הגלריה היא גם ביתם של כמה מהמסעדות הוותיקות ביותר של מילאנו, כגון Biffi Caff (נוסדה בשנת 1867 על ידי השף של מלך איטליה דאז), מסעדת Savini ומסעדת קמפרינו.
הרודס – לונדון, אנגליה
כתובת: 87-135 Brompton Rd, London SW1X 7XL, אנגליה

harrods, ויקיפדיה
אחת מחנויות הכלבו הגדולות באירופה, הממוקמת בברומפטון רואד בנייטסברידג' ברובע המלכותי של קנזינגטון וצ'לסי בלונדון. עם המוטו היפה של 'Omnia Omnibus Ubique', כלומר "הכל לכל בן אדם, בכל מקום", החנות שואפת לשרת כל דרישה אפשרית. במשך יותר מ-167 שנים, הרודס מתפרסת על פני שטח עצום של 5 דונם. הרודס היא יעד קניות יוקרתי לקולקציות בלעדיות ושירות מעולה. שבע קומות ו-330 מחלקות מציעות את המוצרים הטובים ביותר באוכל, אופנה, כלי בית וטכנולוגיה. זהו ללא ספק גם אחד ממרכזי הקניות הטובים באירופה.
Quartier 206 – ברלין, גרמניה
כתובת: Friedrichstrae 71, 10117 ברלין, גרמניה

Quartier 206, flickr
חנות כלבו מפורסמת נוספת, שנפתחה 1997 על ידי אן מריה יאגדפלד (גם הבעלים) בשנת 1997, מתוך המחשבה שלה איך היא רוצה את יעד הקניות האידיאלי שלה. לאחר שהיא יצאה למסע קניות ברחבי העולם לקנות כל מה שהיא רוצה בעולם היא חזרה לברלין לבנות את חנות חלומותיה. כיום החנות הזו קיימת בעצם כעולם שופינג מרהיב וקוסמופוליטי הכולל אופנת מעצבים בינלאומיים, קוטור, מעצבי אוונגרד מובילים, it-labels ואופנה עכשווית, אקססוריז, קוסמטיקה, תכשיטים, ספרים, אמנות, פרחים ועיצוב פנים. חנות הכלבו Quartier 206 אינה מציעה ללקוחותיה רק אופנה, אלא אורח חיים שלם בשטח של 2,500 מ"ר. כיום החנות ניצבת באלגנטיות של עולם הקניות הקוסמופוליטי, יצרה Jagdfled. בחנויות הוצגו הכל מאופנה בינלאומית של מעצבים, קוטור, מעצבי אוונגרד מובילים, it-labels ואופנה עכשווית צעירה, אקססוריז, קוסמטיקה, תכשיטים, ספרים, אמנות, פרחים ועד עיצוב פנים.
Kanyon – איסטנבול, טורקיה
כתובת: Büyükdere Cd. No:185, 34394 Levent - Şişli/İstanbul, טורקיה

Kanyon, ויקיפדיה
הרבה דברים משותפים לעם הטורקי והישראלי, אחת מהם היא השימוש הנפוץ במילה קניון, וזהו השם של המרכז הענק שמכיל 160 חנויות (בשטח של 37,500 מ"ר), מגדל משרדים בן 30 קומות ובניין מגורים בן 22 קומות. ה"קניון" עצמו הוא בעל 4 קומות ואי אפשר לדבר על מרכזי קניות באירופה בלי להזכיר אותו וביקור שם הוא חובה ברשימת הדברים לעשות באיסטנבול. תוכלו למצוא שם מותגים מקומיים ועולמיים מובילים, בתי קפה והופעות באוויר הפתוח באווירה חיה ברחבי הקניון.
Royal Galleries, בריסל, בלגיה
כתובת: Galerie du Roi 5, 1000 Bruxelles, בלגיה

pixabay, Royal Galleries
"הגלריה המלכותית" הנוצצת של בריסל, היא ביתם של מספר חנויות בוטיק יוקרתיות, של טקסטיל, שעונים וגם שוקולד יחד עם מגוון מסעדות. מאתיים מטרים של גלריות זכוכית זה מה שעושה את המקום כולו למיוחד ויוקרתי. כ-6 מיליון תיירים מגיעים מדי שנה לגלריית הקניות הזו עוד מהמאה ה-19. הגלריה ללא ספק תתן לכם לסמן וי על אחד המקומות הטובים לשופינג באירופה, ואחרי מסע הקניות המפרך תוכלו גם לשבת באחד מבתי הקפה האיכותיים במקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני ביביסט שקונה רק בשוק רמלה-לוד
    פרטוש 05/2022/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש פה יופי של מותגים מזוייפים בכלום כסף, אז למה לנסוע לחו"ל?
    סגור