תיירות

אל על בבשורה ללקוחות: אלה הטיסות הזולות שתמצאו באתר

חברת הבת של אלעל שחזרה לפעול בשנה שעברה, מכריזה על שינוי אסטרטגי ומיזוג שירותים תחת המעטפת של אל על, "האסטרטגיה נבנתה על מנת להעניק  את הצעת הערך הטובה ביותר עבור הקהל הישראלי"
שירה יום טוב | 
חברת תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)

בהמשך לתוכנית האסטרטגית של אל על וכחלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות של הקבוצה, מציגה חברת סאן דור, המתמחה ביעדי נופש לצרכן הישראלי, את האסטרטגיה שלה הכוללת בין היתר אופטימיזציה של היעדים והתדירויות, תוך מיקוד בשוק הטיסות הקרובות לישראל, זאת לאור השינוי בטעמי הלקוח בתקופה הנוכחית. בנוסף, חושפת מיתוג מחדש הכולל שפה פרסומית ותקשורתית עדכנית.

במסגרת האסטרטגיה החדשה, סאן דור מציגה מספר חידושים כחלק מהמעטפת הכוללת של חברת אל על. מינוף הפלטפורמה של אל על המעצימה את חווית השירות משלב ההזמנה ועד הטיסה - הזמנת כרטיסי טיסה ליעדי סאן דור תתבצע באמצעות אתר אל על, במטרה שלקוחות החברה ייהנו מחוויית השירותים הדיגיטליים המתקדמים של אל על. בנוסף, לקוחות סאן דור יכולים לרכוש את מוצר 'פרוטקט' שמאפשר מדיניות ביטולים גמישה וכן  שילוב של  יעדים של סאן דור עם יעדי אל על. כמו כן, חברי מועדון הנוסע המתמיד יוכלו לצבור ולממש נקודות בטיסות סאן דור וכן לצבור "יהלומים" למעמד. זאת כאשר מחירי הטיסות בסאן דור לרוב זולות בעד עשרות דולרים.
כחלק מתהליך השינוי הכולל של החברה, סאן דור חושפת היום שפה מיתוגית חדשה הכוללת אייקון בצורה של גל,  הלוקח השראה מתנועת גלי הים והתעופה. השפה הפרסומית החדשה, עדכנית, צעירה ואנרגטית מתכתבת עם "שפת החלונות" שהשיקה אל על לפני כשנה. השפה  מתאפיינת בצבעוניות קלילה וקיצית, של צבעי הצהוב והתכלת בהשראת השמש השמים והים ויעדיה הנופש מוצגים באמצעות שפה צילומית שטופת שמש ואור.  

גל גרשון מנכ״ל סאן דור, חיים כץ שר התיירות ודינה בן טל גננסיה, מנכ״לית אל על, צילום עפרי ברנע

לאחרונה הציגה סאן דור את לוח הטיסות המעודכן לעונת הקיץ הקרובה, הכולל עשרה יעדי נופש במרחק טיסה קצרה ומבחר אפשרויות לחופשה עבור הקהל הישראלי. לוח הטיסות שסאן דור תפעיל כולל כ-40 טיסות שבועיות ליעדי רודוס וסלוניקי (יוון), בטומי וטביליסי (גיאורגיה), לרנקה ופאפוס (קפריסין), ורשה וקרקוב (פולין), טיווט (מונטנגרו) וקישינב (מולדובה). 


גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על: "אני שמח להציג היום את האסטרטגיה החדשה של סאן דור, שמתמחה בטיסות ליעדי נופש קרובים עבור קבוצת אל על. האסטרטגיה נבנתה על מנת להעניק  את הצעת הערך הטובה ביותר עבור הקהל הישראלי, הן  מבחינת תמהיל היעדים העונתיים המשתנים, והן מבחינת השקיפות מול הלקוחות. כל זאת תוך הקפדה על מחירים הוגנים ושירות מבית אל על.
"בהמשך לכך, התחדשנו בשפה פרסומית חדשה צעירה צבעונית ואנרגטית שמשקפת את רוח המותג ואת אופי יעדי הנופש אליהם אנו טסים.  אני נרגש להציג את הסיפור החדש של סאן דור לצד הסיפור של אל על. אנו ממריאים לדרך חדשה ונמשיך להציע לקהל הישראלי את האפשרות להגיע ליעדי הנופש הקרובים והמפתיעים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה