תיירות

רוצים דרכון? החברה שעוסקת בהנפקה נקלעה לקשיים כלכליים

חברת "מרכז ישראל פורטוגל" ביקשה מבית המשפט לאשר פנייה לכ-3,000 לקוחות החברה, כדי לנסות להגיע עמם להצעת ההסדר
מערכת ice | 
דרכון פורטוגלי (צילום shutterstock)
מחכים לדרכון פורטוגלי דרך חברת "מרכז ישראל פורטוגל"? חכו עוד קצת. החברה שעוסקת בהנפקת אזרחות פורטוגלית, פנתה אמש (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כדי להביא לכינוס אסיפות נושים למציאת הסדר חוב לאחר שנקלעה לקשיים כלכליים והסתבכה.
בית המשפט התבקש על ידי החברה לאשר פנייה לכ-3,000 לקוחות החברה, כדי לנסות להגיע עמם להצעת ההסדר בגובה של כ-900 שקל כדי להציל את החברה. עו"ד אביתר קרמר ועו"ד ארז ללקין טענו בשם החברה, על פיי YNET, כי בעלי המניות הזרימו כספים והחברה חייבת להם כ-1.1 מיליון שקל.
 
החברה גם הסבירה לבית המשפט: "לתוספת תשלום בסכום לא מהותי מצד כל אחד מן הלקוחות, ניתן יהיה להמשיך ולהחזיק את החברה פעילה לתקופה של כשלוש שנים, בתקווה שבהתאם לפרסומי משרד המשפטים הפורטוגלי, עד למועד זה יושלמו ההליכים הרלוונטיים במשרד ביחס לכלל הלקוחות או למרביתם".
כ-3,000 לקוחות ממתינים לאישור של הרשויות בפורטוגל לבקשות שהגישה החברה עבורם: "עקב נסיבות חריגות ובלתי צפויות הליך הבקשה של הלקוחות התארך מעל ומעבר לצפוי והחברה מוצאת עצמה במבוי סתום. מטרת בקשה זו הינה איפוא לסייע ללקוחות ככל האפשר ולהציע להם פתרון הוגן וצודק להמשך התהליך".
עו"ד אביתר קרמר, בא כוח החברה מסר בתגובה: "לאחר כשנתיים שבהם התמודדה החברה עם מצב בלתי צפוי, ולאחר שבעלי החברה הזרימו הון רב למימון פעילותה של החברה בכדי שניתן יהיה להמשיך את התהליכים של הלקוחות, ומאחר ומשך ההליכים מתארך מעבר לצפוי בשל עיכובים במשרד המשפטים הפורטוגלי שאינם תלויים בחברה, החברה נאלצה לפנות לבית המשפט לצורך גיבוש הסדר, שתכליתו הסדרת המשך מתן שירות ללקוחות החברה אשר יבחרו בכך. כל זאת, מתוך רצון לסייע לקוחות להשלים את התהליך עד תומו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה