תיירות

למרות המחירים המופרזים: זה היעד הנחשק ביותר בישראל

פסח מגיע ואיתו הנהירה של הישראלים לחופשות: אילת עדיין הנחשקת ביותר על ידי הישראלים למרות המחירים המופרזים, בחו"ל: לונדון עדיין מעל כולם. ואיפה דובאי ופריז?
מערכת ice | 
לונדון, אילת (צילום pixabay)
פסח הולך ומתקרב, ואיתו הנהירה של הישראלים לנתב"ג. שנתיים של קורונה עשו את שלהן וכל היעדים האטרקטיביים ביותר ילבשו כחול-לבן בחג הקרוב. רגע לפני שזה קורה, אתר בוקינג פרסם את הנתונים שמגלים אילו יעדים הם האטרקטיביים ביותר על ישראלים, גם בישראל וגם מעבר לים. 
ברשימת היעדים המקומיים המובילים שהוזמנו על ידי ישראלים לפסח הקרוב, בין התאריכים 14-23.4, למרות המחירים המופרזים בשלל בתי המלון לחופשה משפחתית, הישראלים לא מוותרים על אילת והיא ניצבת במקום הראשון. תל אביב ניצבת במקום השני, כשאת הפודיום סוגרת ירושלים שניצבת במקום השלישי. טבריה במקום הרביעי, בעוד שחיפה סוגרת את הרשימה במקום החמישי.
 
ומה לגבי חול? הישראלים כנראה רוצים לראות כדורגל טוב ורובם נוהרים ללונדון שניצבת במקום הראשון, כאשר בירת צרפת, פריז, ניצבת במקום השני. במקום השלישי נמצאת בודפשט בירת הונגריה שידועה במחיריה הזולים, בעוד שניו יורק מושכת ישראלים גם כן והיא במקום הרביעי, לפני דובאי שסוגרת את הרשימה. 
ומה סוג החופשה המועדף על הישראלים? הנתונים שמפרסמת בוקינג מגלים כי רובם מעדיפים מלונות, כאשר לאחר מכן ברשימת ההזמנות ניצבים אתרי הנופש (ריזורטים), לאחר מכן דירות, מלונות דירות, ובמקום האחרון - בתי הארחה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה