תיירות

מזמינים טיסה לחו"ל? מעכשיו תצטרכו לשלם עוד מאות שקלים

רק עבור המענה הטלפוני, בחברות התעופה ייגבו מכם בין עשרות למאות שקלים, בעוד גם עבור טלפונים בהם תנסו לשנות את המושב או את השם על הכרטיס, תאלצו לפחות בחברת תעופה ישראלית אחת לשלם עד 100 שקל
מערכת ice |  2
טיסות למונטנגרו (צילום יחצ)
על ‏פי פרסום ראשון של כתבת חדשות 12 יולן כהן, תתכוננו לתשלום החדש של חברות התעופה הישראליות: כל מי שיתקשר למוקד הטלפוני וירצה להזמין חופשה דרך המוקד-ידרש לשלם תשלום נוסף על מענה מנציג.
בישראייר ובאל על המחיר להזמנת חופשה דרך הנציג עומד על 70 שקלים בסך הכל ובארקיע על 100 שקל. ואם תרצו לשנות שם או להוסיף כבודה תצטרכו לשלם בין 33 - 100 שקל בישראייר כדי לקבל מענה אנושי.

כהן כתבה: "חלק מחברות התעופה יגבו תשלום אם תתקשרו למוקד הטלפוני ותבקשו לשנות שם, לשנות מושב, להוסיף כבודה ועוד. התשלום לא כולל את דמי הטיפול בבקשה, על כל אלה יש לשלם בנוסף".
אגב, ארקיע ואל על טוענות כי הן לא גובות את התשלום הנוסף עבור שינוי השם, הכבודה וההושבה, בעוד ישראייר תגרום לכם לשלם סכום כאמור שלא יורד מ-33 שקל ויכול להגיע עד 100 שקלים בסך הכל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זנחתי מזמן את אל על
    נוסע מתמיד 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לטובת חברות תעופה שלא מחייבות אותך להתקין ווצאפ כדי לשנות מועד טיסה
    סגור
  • 1.
    חיים בסרט: חברות הלואו קוסט משאירות לישראליות אבק
    צחי 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם תפסו במקרה תקופה שהרעב לנופש בשיא, בשל ירידת הקורונה - אז החזירות שלהם חוגגת. כשזה ירגע (וזה ירגע) - הם ירדפו אחרינו... אבל אז זה כבר יהיה מאוחר מדי.
    סגור