תיירות

מתכננים לרדת לסיני? מחכות לכם בשורות רעות מאוד

ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, הודיע כי החלל מה-1 באוגוסט העירייה לא תאפשר יותר חניית רכבים לכל אורך החוף הדרומי ליוצאים לחצי האי סיני, וכמו כן גם החניון בשדה התעופה הישן יהפוך לחניון בתשלום
מערכת ice | 
סיני (צילום יוהנה גרון פלאש 90)
מתכננים לרדת עם הרכב שלכם לסיני? כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם עושים את זה. ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, הודיע כי החל מה-1 באוגוסט עיריית אילת לא תאפשר יותר חניית רכבים לכל אורך החוף הדרומי ליוצאים לחצי- האי סיני.
מה שעומד מאחורי ההחלטה הזו של עיריית אילת, היא למעשה חסימת ציריי תנועה על ידי העוברים לסיני, שמשאירים את רכבם בחופי הים באילת ועוברים את הגבול למצרים, לפעמים לתקופה של שבוע. 
 
כתוצאה מכך, נופשים המגיעים לאילת, ומשלמים ממיטב כספם על חופשה בבתי מלון, נשארים ללא חנייה וללא אפשרות ליהנות מחופי הים הדרומיים. גם תושבי אילת ניזוקים ובמקרים רבים נאלצים להשתמש במוניות בכדי להגיע לחופי הים. בנוסף, החניון ברחבת שדה התעופה הישן, אשר הוכשר במקור ליוצאים לסיני, יהפוך לחניון בתשלום.
לנקרי אמר בנושא: "לאור תופעת חסימת החניות והכבישים על ידי העוברים לסיני, הצעתי לפתוח את מעבר עין נטפים כמעבר הראשי למצרים במקום מעבר טאבה, מה שעשוי היה להקל על העוברים לסיני ולהשיב לנו את איכות החיים".
לנקרי הסביר את הצעד שלו: "נאלצתי לנקוט בצעדים חד-צדדיים והודעתי לגורמים הרלוונטיים כי החל מה-1 באוגוסט לא נאפשר עוד חניית רכבים של היוצאים לסיני לכל אורך רצועת החוף הדרומי ללא יוצא מן הכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה