תיירות

מנכ"לית פתאל: "מערימים קשיים בירוקרטיים בלתי נתפסים על יזמים"

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל, בוועידת הנדל"ן בדימונה: "הממשלה צריכה להקל על היזמים על מנת שתהיה כדאיות לרשתות ישראליות ובינלאומית להמשיך, להאמין ולהקים בתי מלון בישראל. כבר שלוש שנים מאז זכינו במכרז בים המלח ועדיין לא קיבלנו היתר לעלות על הקרקע"
מערכת ice | 
ניב רסקין בוועידת דימונה (צילום יחצ)
אביה מגן, מנכ"לית רשת המלונות פתאל, התייחסה בוועידת הנדל"ן בדימונה להזדמנויות והאתגרים בדרך ליצירת מטרופולין חדש בדרום, כאשר הפגישה בין הממשלה, יזמי הנדל"ן המובילים, מנכ"לי בתי המלון וראשי השלטון המקומי והרשויות הממשלתיות בדרך ליצירת 'המסלול הירוק' לבנייה מואצת לפיתוח האזור.
מגן אמרה בדבריה בוועידה כך: "אני קוראת לממשלת ישראל להקל על היזמים מבחינה בירוקרטית, על מנת שתהיה כדאיות לרשתות ישראליות ובינלאומיות להמשיך, להאמין ולהקים בתי מלון בישראל. לדוגמא, רק לפני 3 שנים זכינו במכרז להקמת מלון בים המלח ועד היום לא נעשה דבר, ולא כי אנחנו לא רוצים לבנות. כי מערימים קשיים בלתי נתפסים ולא הגיוניים על יזמים. לא יתכן שבחו"ל לוקח שנתיים לבנות מלון ובישראל, עברו כבר שלוש שנים מאז זכינו במכרז ועדיין לא קיבלנו היתר לעלות על הקרקע".
 
בפנייה לראש עיריית דימונה, מגן אמרה: "אני פונה אליך בני ביטון, ראש עיריית דימונה. מרבית העובדים שלנו הם תושבי העיר שלך והגיע הזמן שרשות מקומית מסודרת, שמבינה בניהול של עיר, תיקח תחת אחריותה את מלונות ים המלח. רק לאחרונה הכריז שר התיירות כי החזון הוא עד שנת 2030 להגיע לכניסה של עשרה מיליון תיירים למדינת ישראל. על מנת שזה יקרה צריך לבנות 40 אלף חדרי מלון נוספים בשמונה השנים הקרובות.  כיום, המצב הוא שבעשור האחרון נבנו פחות מעשרת אלפים חדרים".
"אני קוראת לממשלת ישראל להקל על היזמים כדי שתהיה כדאיות גם לרשתות בינלאומיות להגיע לארץ וגם ליזמים ישראלים להמשיך ולהאמין ולהקים בתי מלון בישראל. לא יתכן שבארץ לוקח כשמונה שנים לבנות מלון בעוד בחו״ל אותו מלון בדיוק יוקם תוך שנתיים. אם לא תהיה הבנה כי הרגולטורים צריכים להקל ולסייע בתהליכים הבירוקרטיים אני לא רואה את זה קורה״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה