תיירות

אירוח אצל ראש הממשלה בחינם: זה הבילוי שמחכה לכם בעצמאות

"אנחנו מכריזים בזאת...": ביום העצמאות 2023 צריף בן-גוריון שבשדה בוקר יפתח ללא עלות לכניסת מבקרים. הצריף יהיה פתוח בשעות 08:30-16:00 (יש להגיע עד שעה לפני סגירת האתר)
מערכת ice | 
צריף בן גוריון (צילום פריץ כהן)
דוד בן-גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, היה האדם שעמד במרכז הכרזת העצמאות וכינונה של מדינת ישראל ב-ה' באייר תש"ח. כחמש שנים לאחר ההכרזה ההיסטורית על הקמתה של מדינת ישראל, עברו דוד ופולה בן-גוריון להתגורר בשדה בוקר שהיה ביתם עד לפטירתם.
השנה נציין 75 שנים לעצמאותה של מדינת ישראל וצריף בן-גוריון בשדה בוקר יפתח ללא עלות לכניסת מבקרים במהלך יום העצמאות. הצריף יהיה פתוח בשעות 08:30-16:00 (יש להגיע עד שעה לפני סגירת האתר).
במתחם של הצריף המבקרים מוזמנים למשחק אינטראקטיבי באפליקציית 'יש לאן'. בעזרת המשחק, המבקרים עוברים בין התחנות בתצוגות השונות במתחם. כמו כן, בצריף המגורים של פולה ודוד, דף משימות לילדים לגילוי החפצים המיוחדים המסתתרים בבית.
לכבוד יום העצמאות יסתתרו ברחבי המתחם חידות 'חידון הציונות', כל משפחה תקבל דף שבו תוכל לסמן את התשובות לשאלות כמו: באיזו שנה עלה דוד בן-גוריון לארץ ישראל? מהו אחוז הנגב ממדינת ישראל? באיזו שנה התחילו העליות הציוניות לארץ ישראל? ועוד.
פרטים והרשמה ללא עלות באתר האינטרנט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה