תיירות

כבוד: זה המלון הישראלי שזכה ב"תו אחריות אקלימית"

במלון מטיילים אילון, האמן המקומי עמרי פלמאי ממושב בצת הסמוך והאמן נתי ראוומי יצרו מגזעי עצים שנזרקו לפח אזור מדורה שישרת את האורחים של המלון, כמו גם פינות ישיבה ושער
מערכת ice | 
מלון אילון (צילום איה בן עזרי)
מלון מטיילים "אילון" זכה ב"תו אחריות אקלימית", המוענק לעסקים שלקחו אחריות על ההשפעה שלהם על הסביבה, שנתנו דוגמא לסובבים אותם וחיזקו את היישובים בהם הם חיים בהתמודדות המקומית וחיזוק החוסן הקהילתי מול משבר האקלים. בדומה לתווים בתחומים אחרים, בעלי העסקים מכריזים ברבים על המחויבות שהם לוקחים על עצמם כמנהיגים מקומיים.
בפעולות שבעלי עסקים בוחרים לעשות למען הסביבה יש מסר חזק לצרכנים ששווה לקנות בעסק הזה כי הוא רואה מעבר לרווח המידי. התו הוא כלי ולא מטרה, עסק בעל תו הוא בעל מודעות ודרכו עוד אנשים נחשפים לתכנים וכלים המקדמים עולם טוב יותר. רשת מלונות מטיילים שמה לה כערך מרכזי את המעורבות הסביבתית ועושה מהלכים לשיתוף פעולה ועידוד יוזמות עם אמנים מקומיים ועמותות המקדמות קיימות באזור.
 
פרויקט מחזור מישן לחדש - במלון מטיילים אילון, האמן המקומי עמרי פלמאי ממושב בצת הסמוך והאמן נתי ראוומי יצרו מגזעי עצים שנזרקו לפח אזור מדורה שישרת את האורחים של המלון, כמו גם פינות ישיבה ושער.
פרויקט השפעה מקומית - בליווי ושיתוף פעולה עם ארבעה ארגוני סביבה מובילים בישראל ובתמיכת האיחוד האירופי, מלון מטיילים אילון קיבל תו לאחריות אקלימית. כחלק מהתהליך המלון עבר התייעלות אנרגטית, הפחתת פסולת ובזבוז מזון כחלק מהתמודדות מקומית עם משבר האקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה