תיירות

זקוקים למט"ח וקצרים בזמן? הכסף יגיע אליכם עד הבית

כ-9.2 מיליון ישראלים צפויים לפקוד את נתב"ג עד אוקטובר, והם לא חייבים להגיע לצ'יינג' לפני הטיסה: חברת הפינטק GMT משיקה שירות חדש של הזמנת מט"ח עד הבית עם שליח
מערכת ice | 
יורו, דולר (צילום unsplash)
כמו בכל קיץ, גם השנה יוצאים ישראלים רבים לחו"ל ולפי נתוני רשות שדות התעופה בין החודשים יוני-אוקטובר צפויים לפקוד את שערי נתב"ג כ-9.2 מיליון ישראלים. אם גם אתם מתלבטים מתי יהיה לכם זמן לגשת לצ'יינג' או לכספומט למשוך מט"ח, השירות החדש Cashio מבית GMT יחסוך לכם זמן: הזמנת מט"ח עד הבית.
Cashio מציע שירות אונליין לרכישה של מעל 30 סוגי מטבעות מט"ח באמצעות כרטיס אשראי, שאף מאפשר לבצע במעמד הרכישה פריסה ל-12 תשלומים. את המט"ח תוכלו לקבל עם שליח ישירות עד אליך תוך שלושה ימי עסקים, או לאסוף ביום הטיסה בדלפקי בנק הפועלים בנתב"ג בטרמינל 3 או 1.
 
שירות משלוחי המט"ח עד הבית מציע כעת המרת מט"ח ל-5 סוגי מטבעות - דולר, יורו, פאונד, דולר קנדי ואף דירהם. בהמשך השירות צפוי להתרחב לסוגי מטבעות נוספים. כמו כן, גם בגזרת המשלוחים ישנה הרחבה של אזורי חלוקה וכיום המשלוח זמין לערים מעבר לגוש דן כאשר צפויה התרחבות לערים נוספות בהמשך.
Cashio, שסיים תקופת הרצה בת שנה, יקנה נוחות מיטבית עבור אלו הזקוקים למטבעות שאינן נפוצים בשוק המרות המט"ח דוגמת: באט (תאילנד), לארי (גיאורגיה), פורינט (הונגריה), ין (יפן) וקרונה צ'כית (פראג). כמו כן, Cashio מציע שערי המרה תחרותיים באמצעות הזמנה מאובטחת ברמת תקנים בינלאומיים מחמירים - תקן PCI ותקן ISO.
ערן סרוק, מנכ"ל GMT: "גם בעידן הנוכחי של צמצום השימוש במזומן, מהנתונים של GMT עולה כי מעל 90% מהישראלים היוצאים לחו"ל מצטיידים במט"ח מזומן של ארץ היעד. בחו"ל אנו נדרשים לשימוש במטבע זר במזומן במיוחד במדינות בהם לא קיימים שירותים שונים המאפשרים שימוש בכרטיס אשראי. צריך לזכור שישנם מקומות ושירותים ברחבי העולם דוגמת שווקים, קזינו, מדחני חניונים, דוכני אוכל, מוניות ועוד - שלא מאפשרים שימוש בכרטיסי אשראי. לצד זה חשוב גם עניין הביטחון - קיימים מקרים רבים בהם האשראי נחסם בדיוק כשאנחנו בקופה בקניון אם בגלל מסגרת האשראי או כתוצאה מחיוב לא מזוהה ולכן תמיד כדאי שיהיה בנוסף גם מזומן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה